Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Yep. Een dealer krijgt van de grote merken een target. Of te wel: hoe meer je verkoopt, hoe meer korting je krijgt (staffels), en hoe meer marge je maakt.Om Behringer te verkopen zul je eerst een heleboel moeten inkopen. Als een firma daarvoor niet genoeg geld in kas heeft zoeken ze wel een ander verkooppunt.
Yamaha kun je wel met kleinere aantallen inkopen, maar als je niet de jaartarget haalt verdien je er niks aan. Want de jaar bonus is je echte verdienste. Meerde bedrijven werken zo, dus het is niet zo dat Behringer de boeman is.
Super dit! Je ziet m denken; wat moet jij nou weer?!
En iets minder gericht op zijn personeel, toch ?Nathanael was trouwens erg klantgericht, zocht altijd de meer dan redelijke oplossing.
Vertel eens wat je daarvan weetEn iets minder gericht op zijn personeel, toch ?
We hoeven geen plaatjes meer te posten met grappen over de kwaliteit van Behringer, ze doen het zelf tegenwoordig...
Bekijk bijlage 3860698
Here’s what’s newIk heb al een tijd geen facebook meer. Kun jij mij misschien uitleggen hoe Behringer zijn eigen kwaliteit hier mee te k@kken zet?

Zo zie je maar weer: Een kwaliteitsprobleem bij Behringer valt niet iedereen op.Oh fuck, kijk er scheel overheen
![]()
Spelvouten..lol, dat dtp werk moet dan haast wel door een Chinees zijn gedaan. Met alle respect, maar ik kreeg laatst een dtp bestand aangeleverd vanuit China wat op een 8.00m breed doek moest worden geprint en daar zaten gewoon 10 spelvouten in. Ze waren erg blij met me, anders stonden ze behoorlijk voor paal op de beurs denk ik zo en dat terwijl het een beursgenoteerd bedrijf is met 40k werknemers wereldwijd. Maar een fatsoenlijk plaatje maken, dat kunnen ze dan weer niet.