Of een sampler
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt me sterk want ze hebben al een MS20 kloon met de K2Zou Behringer ooit nog eens met de Korg MS10 uitkomen?
Daarom dus de vraag of ze ook eens een echte sampler uitbrengen.Behringer heeft al jaaaren een sampler.
alleen kan je er nog geen 10 seconden mee opnemen en samples zijn niet op te slaan, maar toch om mee te klooien is best grappig.
Zit er eentje ingebouwd in de Virtualizer Pro/FX2000
OP een gegeven moment zijn de te klonen apparaten toch op zou je zeggenOp zich vind ik de klonen van de system 100 en de Arp serie wel geslaagd en het is leuk dat ze voor de liefhebbers een betaalbare Moog replica hebben uitgebracht maar ik zou het mooi vinden als ze 'ns wat interessante modules zouden uitbrengen die echt 'ns wat nieuws zijn, gewoon omdat ze het kunnen.

Er had iemand via een facebook groep gemeld dat hij custom knoppen ging laten maken.Welke heb je erop gezet?
Alhoewel Uli zijn Music Tribe TC Electronic natuurlijk heeft overgenomen en die nu gewoon hun eigen 2290 DELAY hebben gekloondOP een gegeven moment zijn de te klonen apparaten toch op zou je zeggen![]()

Dan is het tijd voor de MK2s.OP een gegeven moment zijn de te klonen apparaten toch op zou je zeggen![]()
Of een Jupiter 8
Stemmingmakerij. Mijn BCR/F's doen het na 15+ jaar nog altijd prima.Als 'ie het dan nog doet