Behringer beschimpen of ophemelen en aanverwante discussies

Behringer heeft al jaaaren een sampler.
alleen kan je er nog geen 10 seconden mee opnemen en samples zijn niet op te slaan, maar toch om mee te klooien is best grappig.

Zit er eentje ingebouwd in de Virtualizer Pro/FX2000

Al iemand een idee wanneer de Behringer BX700 gaat uitkomen, lijkt me wel een leuk ding, zo'n klein work station.

Behringer heeft al jaaaren een sampler.
alleen kan je er nog geen 10 seconden mee opnemen en samples zijn niet op te slaan, maar toch om mee te klooien is best grappig.

Zit er eentje ingebouwd in de Virtualizer Pro/FX2000
Daarom dus de vraag of ze ook eens een echte sampler uitbrengen.
Bijvoorkeur wat kleiner dan de Akai S 5000

• Duimpje
Duimpjes: L3N
Op zich vind ik de klonen van de system 100 en de Arp serie wel geslaagd en het is leuk dat ze voor de liefhebbers een betaalbare Moog replica hebben uitgebracht maar ik zou het mooi vinden als ze 'ns wat interessante modules zouden uitbrengen die echt 'ns wat nieuws zijn, gewoon omdat ze het kunnen.

Op zich vind ik de klonen van de system 100 en de Arp serie wel geslaagd en het is leuk dat ze voor de liefhebbers een betaalbare Moog replica hebben uitgebracht maar ik zou het mooi vinden als ze 'ns wat interessante modules zouden uitbrengen die echt 'ns wat nieuws zijn, gewoon omdat ze het kunnen.
OP een gegeven moment zijn de te klonen apparaten toch op zou je zeggen:)

Welke heb je erop gezet?
Er had iemand via een facebook groep gemeld dat hij custom knoppen ging laten maken.
Ik heb gereageerd en ze uiteindelijk gekocht (als enige samen met de topic starter).
Om een lang verhaal kort te maken; veel roepers in die groep dat de knoppen te groot en te lomp zijn, tot er uiteindelijk eens iemand aanbied om custom exemplaren te laten maken en ze plots geen andere knoppen meer moeten hebben... . Heeft me uiteindelijk 50 euro (dank u douane gekost) maar ik ben er blij mee.

Of een Jupiter 8
1731067001926.png

Hopelijk maken ze dat JT-16 nog wat kleiner, ziet er niet uit zo. Verder heel gaaf natuurlijk als je deze kan kopen voor 1000 euro over een paar jaar ofzo.

Back