flyweight
SinOsc.kr([1, 3]).exprange(100, 2e3)
Ah ja that makes sense.Zodat je een tijdje vooruit kan als ze 1 voor 1 kapot gaan of beginnen te kraken.
Zo heb je iig 8 jaar aan outputs :-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ah ja that makes sense.Zodat je een tijdje vooruit kan als ze 1 voor 1 kapot gaan of beginnen te kraken.
Is dat blije ei een Behringer clone van Dr. Mix?

Mag je gewoon zeggen hoor, behinger is gewoon top.durf t bijna niet te zeggen... maar het klinkt echt lekker... was al helemaal afgehaakt... maar dit klinkt toch totaal anders dan al die andere dertien in een dozijn clones
Omdat individual outs fantastisch zijn en naar mijn mening zelfs cruciaal bij een multi-timbrale synth (of drumcomputer), zeker als je met een losse mixer werkt. Dit is een eigenschap die ik bij menig high-end synth mis. Een Prophet-10 is bijvoorbeeld bi-timbral maar heeft slechts één uitgang. Lekker dan.Leuke bak. maar waarom 8 individual outs?
Weet niet of dit in de buurt komt van het oudje maar klinkt erg goed moet ik zeggen.
split zone, layer en unison en 8 individual outs voor 599, denk dat dit vlot gaat verkopen.
Nog maar een clipje van de firma zelf;

Moet je niet zeggen, het heeft er gewoon mee te maken dat dit is omdat de potmeters slechte kwaliteit zijn da's de reden.Het kan natuurlijk zo zijn dat een aantal SF leden een beetje vastgeroest zijn.
Maar wat een feest als je 8 uitgangen (+ één mix uitgang) tot je beschikking hebt.
Die bak heeft 8 oscillators, en via een mengtafel kun je elke osc. van een eigen FX voorzien.
Wat een feest voor de geluid ontwerpers onder ons.
Dat mag jij vinden, maar waarschijnlijk ben je dan ook geen geluid ontwerper.dat ieder z'n eigen kanaal geeft da's niet interessant.

Ja maar 8 als het een 8 of 16 voice is heb ik dan niet zoveel aan.Omdat individual outs fantastisch zijn en naar mijn mening zelfs cruciaal bij een multi-timbrale synth (of drumcomputer),
Noem me vastgeroest, maar dat is toch niet iets gangbaars bij een poly? Alle voices hun eigen output? Op een drumcomputer snap ik dat wel en maak ik ook graag gebruik vanHet kan natuurlijk zo zijn dat een aantal SF leden een beetje vastgeroest zijn.
Maar wat een feest als je 8 uitgangen (+ één mix uitgang) tot je beschikking hebt.
Die bak heeft 8 oscillators, en via een mengtafel kun je elke osc. van een eigen FX voorzien.
Wat een feest voor de geluid ontwerpers onder ons.
. Maargoed, kan me wel voorstellen dat je er helemaal los mee kan gaan als dat je ding is.heeft niks met zeiken te maken, maar meer met verbazing.er moet toch wat te zeiken zijn want dat je ieder z'n eigen kanaal geeft da's niet interessant.
Ik dacht aan de Josti Behnd... Dr Mix heeft in al zijn bubbly enthousiasme toch wat meer controle over zichzelf. Maar goed, de synth. Leuk gedaan!Is dat blije ei een Behringer clone van Dr. Mix?
Ik reageerde zo omdat vanaf de eerste clips er mensen zijn die geintjes maken ipv gewoon wat enthousiast zijn over het gegeven dat deze acht outs heeft, dan lijkt het weer op een stel pubers, ik zie dan niet in waarom er van die flauwe geintjes gemaakt moeten worden, zeg dan niets als je niets te zeggen hebt, je hoeft niet te reageren.heeft niks met zeiken te maken, maar meer met verbazing.
Als je dan zo een skilled geluids ontwerper bent moet je toch weten dat de Wave 2.x serie 2 vco's of wave per voice heeft :-)Dat mag jij vinden, maar waarschijnlijk ben je dan ook geen geluid ontwerper.![]()
Dit is de Behringer beschimpen of ophemelen draad dus dat mag gewoon. Voor serieuze discussie met gepaste terughoudendheid is er de Behringer nieuwsdraad.Ik reageerde zo omdat vanaf de eerste clips er mensen zijn die geintjes maken ipv gewoon wat enthousiast zijn over het gegeven dat deze acht outs heeft, dan lijkt het weer op een stel pubers, ik zie dan niet in waarom er van die flauwe geintjes gemaakt moeten worden, zeg dan niets als je niets te zeggen hebt, je hoeft niet te reageren.