Mocht je daarmee op mij doelen, ik reageerde puur op de opmerking over 8 outputs, dan is het ook logisch dat ik alleen dat citeer.
Nee, ik doelde niet op jou.
Behringer lokt nu eenmaal sneller een lollige reactie uit dan Moog en daar is, zoals @Nap al zei dit draadje ook voor bedoelt. Waarom maak je je daar altijd (ik zie je wel vaker zo reageren) zo druk over? Er wordt volgens mij niks ergs gezegd over behringer of over de Wave, behalve misschien een grapje dat naar het verleden van krakende behringer mixers/outboard refereert (gokje).
Er is behalve Behringer ook geen ander merk die zo'n draadje heeft, dat zegt al iets natuurlijk.
Het is meer dat er meteen vanaf het eerste clipje alweer grappen worden gemaakt, je kan ook beginnen met datgene wat wel okay is of goed klinkt bijv.
ik hou zelf wel van geintjes maar ik heb sterk het vermoeden dat dit vooral bij Behringer gebeurt en bij weinig andere merken, soms zitten ze door hun historie wat eerder in het verdomhoekje en is er soms de bias dat wat ze doen toch niet goed is of weerzin op zich en grappen maken over een merk is toch een manier om te zeggen dat het eigenlijk niet veel is en dan ga je te snel door de bocht denk ik.
Dat er gezien hun hoge output af en toe dingen mis gaan is niet goed maar wel begrijpelijk op die manier.
Aan de andere kant brengen ze ook weer dingen uit die anders alleen voor de verzamelaars waren geweest en soms onbetaalbaar voor de meesten, dus grappen okay maar ik vind het soms wat eenzijdig want er is geen fabrikant die oudjes weer opnieuw uitbrachten (uitzonderingen daargelaten) ook al vroegen mensen er om en betaalbaar voor de meesten en niet zoals Korg bijv een reïssue uitbrengt in beperkte oplage die aan de dure kant is en daar hoor je de meesten dan niet over, da's wel prima zo lijkt het?
Dat Uli in sommige gevallen twijfelachtig bezig is dat zie ik ook maar het gegeven dat hij ik weet niet hoeveel minder of meer legendarische synth enz uitbrengt vind ik op zich wel bewonderenswaardig, nu nog hopen op wat meer eigen modellen want op een gegeven moment zijn de meeste interessante oudjes wel uitgebracht.