Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

sommige mensen willen het vast graag hebben. Die vintage lmdrums zijn duur toch?Dat vind ik geen reden.
Als iets makkelijk met een plugin of samples kan worden nagedaan wat is het nut dan van een kloon?
Workflow? Nou zoals ik van Roger begrijp heeft deze kloon een hele andere workflow.
Voor mij heeft het meer zin om analoge classics te clonen omdat je die sound zoekt en dat dat meer in de buurt van het origineel komt of beter klinkt dan een plugin.
Maar goed iedereen zijn eigen smaak.
Je hebt de vraag zelf al beantwoord. Maar inderdaad, reactie videos zijn ongeveer het echte slijk qua content. Gelukkig heb ik de meeste 'creators' die zich daar aan schuldig maken al op mijn 'do not recommend' lijst gezet.Al dit type reactievideos is toch een pest op het internet? Bij het minste verhaal schieten ze als paddestoelen uit de grond om er maar een beetje reclame geld aan te verdienen, liefst nog aangedikt met flauwe geschokte uitdrukking in de thumbnail. Iedereen die het wil lezen heeft het origineel toch gelezen, wat is dan de toegevoegde waarde van de video?
Iedereen die het wil lezen heeft het origineel toch gelezen, wat is dan de toegevoegde waarde van de video?
Ik heb over dit soort zaken altijd een dubbel gevoel. Aan de ene kant, wat is de genoemde inovatie dan precies? Het patent op het origineel is al verlopen, dus iedereen kan het kopieren, wat meerdere fabrikanten zoals hierboven gemeld reeds hebben gedaan. Is die innovatie dan alleen thru hole -> smd componenten en 1 batterij i.p.v. 2? Lijkt mij niet een gigantische innovatie in de afgelopen decennia, maar mogelijk mis ik iets want ik ken de schema's niet.Beetje dubbele gedachte mbt. de Mutron. Ze zegen dus aan B. Het voor ONDER de productiekosten van M. zelf verkoopt. En dan china vs US productie, uiteindelijk gaat het om kwaliteit en zal de consument daarover beslissen.
Gelijkertijd geven ze aan dat ze wel degelijk innoveren. En dat die innovaties nu ook worden gestolen. Dat is wel een valide punt lijkt me.
Als laatste gebruikt B. In de marketing oude beelden van M. Sterren die de M. Recommenden maar wat verder niet met de B. Te maken heeft. Dat is gewoon fout en zelfs juridisch wel te stoppen lijkt me.