Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De paupers willen gewoon te veel, iedereen wil altijd alles, ook als het eigenlijk niet gaat. Je kan niet arm zijn en een ferrari willen, ja je kan er van dromen, en als je het echt wil dan zul je in actie moeten komen, je zelf onder de kont schoppen en maken dat je het waard bent om iets te willen en te bezitten ipv via slinkse omwegen en al dan niet illegale shortcuts je doel te bereiken.De paupers krijgen bij hoge uitzondering toegang tot Japan made Korg Volca en Roland Aira om ze tevreden te houden.
Maar China made Behringer - No deal. Gejat, is van ons, gemeen
Bekijk bijlage 3859481
Dring uw fantasie ons niet op als zijnde bewezen facts...Ironisch genoeg zijn de drie US klassiekers allemaal failliet gegaan wegens gebrek aan verdere innovatie.
Blijf maar verder fantaseren hoor met je onzin.De wederopstanding hebben ze vooral te danken aan de ontwikkelingen van andere partijen en hun naam / nostalgie waardoor ze weer bestaansrecht hebben.
In de jaren ‘80 en ‘90 zijn de Amerikanen weggeblazen door de Japanners. Met name door Roland, Korg, en Yamaha. Ook Ensoniq en EMU hebben het niet overleefd. Inmiddels zijn de Japanners minder innovatief dan toen. Maar dat is ook logisch want er zijn al jaren geen grote ontwikkelingen meer op synthese gebied. Alles is wel zo’n beetje is uitgevonden. Het is nu meer evolutie dan revolutie. Korg is nog de meest innovatieve, dan Roland. En Yamaha….tja…Ironisch genoeg zijn de drie US klassiekers allemaal failliet gegaan wegens gebrek aan verdere innovatie. De wederopstanding hebben ze vooral te danken aan de ontwikkelingen van andere partijen en hun naam / nostalgie waardoor ze weer bestaansrecht hebben.
Klopt. Viscount heeft destijds de naam Oberheim van Gibson overgenomen. De Evolver was heel ok, ik heb hem gehad. Ik moest de blauwe ledjes altijd afplakken, het publiek keek daar recht inDe Oberheim OB12 was een synth van het Italiaanse Viscount, als ik me niet vergis. De Evolver was best een mooie combi van oud en nieuw.

In 2019 gaf Gibson Guitar Corporation de Oberheim-merknaam en intellectuele eigendom terug aan de oorspronkelijke oprichter, Tom Oberheim.Gibson, Viscount...
Wie had Tom ook al weer zijn merknaam teruggegeven?

Mooie afleidingsmanouevre: in plaats van zich te excuseren over het onderwerp, excuseert hij zich dat sommigen de afbeelding als anti-semitisch hebben ervaren. Alleen de duurste advocaten kunnen zoiets bedenken, respect...Zou het gewerkt hebben?
![]()
Behringer forced to apologise after bullying row
Company publishes then removes KIRN CorkSniffer synth video following a barrage of criticismwww.musicradar.com