Behringer beschimpen of ophemelen en aanverwante discussies

Ondertussen zijn in Trumpland de Behringer-prijzen flink verhoogd door de US tariffs op Chinese producten, zodat men vanaf nu alleen nog maar Sequential of Moog synths zal kopen. Of niks.

Screenshot 2025-03-17 at 16.02.17.png

Ondertussen zijn in Trumpland de Behringer-prijzen flink verhoogd door de US tariffs op Chinese producten, zodat men vanaf nu alleen nog maar Sequential of Moog synths zal kopen. Of niks.
De Moog Muse wordt in Taiwan gemaakt, geen idee of Trump het verschil weet...

"Ik koop uit principe geen [merk X] tenzij het mij zo uitkomt" vind ik prettig pragmatisch. Net zoals die zogenaamde "flexitariers" die keihard duurzame deugpunten harken maar ook gewoon langs de McDrive kunnen voor een Quarter Pounder als ze daar trek in hebben. Best of both worlds.
Thanks! Meteen trek in een couterpounter! 🤮

Thanks! Meteen trek in een couterpounter! 🤮

Als Behri McDonalds is, wat is dan de vegan tegenhanger in de synthwereld ervan?

Kom niet verder dan Teenage Engineering, maar dat is meer de synthversie van de pseudoveganistische havercappu-hipsterelite.

Elektron? Beetje skyr achtig. Wel vega, niet vegan? ;)

Als Behri McDonalds is, wat is dan de vegan tegenhanger in de synthwereld ervan?

Kom niet verder dan Teenage Engineering, maar dat is meer de synthversie van de pseudoveganistische havercappu-hipsterelite.
In de synthwereld is het eten en gegeten worden dus dat kan nooit vega zijn.

Dr. Böhm. beetje zouteloze apparaten die je gezellig zelf thuis kon bouwen, voor de echte homesteader die bewust een andere koers vaart. Het klinkt ook een beetje als een fabrikant van voedingssupplementen he, "Dr. Böhm".

Ik wacht trouwens nog op een Dr. Bëhm zelfbouworgel van Behringer.

Ik zou er nu een stock van moeten indoen en op zolder zetten… En binnen 25 jaar verkopen als NOS. :D

Ben helemaal behringer wing fan tegenwoordig, dit is top spul. Het is vooral Midas vermoed ik, met beh sticker erop.

haha legendary snake oil. met echte led lampen. heel erg slecht. legendary slecht.
zo slecht dat ik er bijna zin in krijg.

Haha.. en toch houden ze die prijs erop.. niemand die het durft.. maar iemand doet het gewoon..

Dat bedoel ik…. Die gingen idd weg aan de prijs van het recyclage metaal…

Wedden dat ik binnen 25 jaar wel een idioot vind die 500€ of meer wil betalen voor mijn Vintage TD3 die subjectief beter klinkt dan de nieuwste 303 iteratie met AI ondersteunde sequencer waar je je patters gewoon in neuriet of fluit? :D

Back