Phontaq
+---O---+
Ondertussen zijn in Trumpland de Behringer-prijzen flink verhoogd door de US tariffs op Chinese producten, zodat men vanaf nu alleen nog maar Sequential of Moog synths zal kopen. Of niks.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De Moog Muse wordt in Taiwan gemaakt, geen idee of Trump het verschil weet...Ondertussen zijn in Trumpland de Behringer-prijzen flink verhoogd door de US tariffs op Chinese producten, zodat men vanaf nu alleen nog maar Sequential of Moog synths zal kopen. Of niks.
Thanks! Meteen trek in een couterpounter!"Ik koop uit principe geen [merk X] tenzij het mij zo uitkomt" vind ik prettig pragmatisch. Net zoals die zogenaamde "flexitariers" die keihard duurzame deugpunten harken maar ook gewoon langs de McDrive kunnen voor een Quarter Pounder als ze daar trek in hebben. Best of both worlds.
Thanks! Meteen trek in een couterpounter!![]()
In de synthwereld is het eten en gegeten worden dus dat kan nooit vega zijn.Als Behri McDonalds is, wat is dan de vegan tegenhanger in de synthwereld ervan?
Kom niet verder dan Teenage Engineering, maar dat is meer de synthversie van de pseudoveganistische havercappu-hipsterelite.
Dr. Böhm. beetje zouteloze apparaten die je gezellig zelf thuis kon bouwen, voor de echte homesteader die bewust een andere koers vaart. Het klinkt ook een beetje als een fabrikant van voedingssupplementen he, "Dr. Böhm".Als Behri McDonalds is, wat is dan de vegan tegenhanger in de synthwereld ervan?
Kom niet verder dan Teenage Engineering, maar dat is meer de synthversie van de pseudoveganistische havercappu-hipsterelite.
"Welk verschil?"De Moog Muse wordt in Taiwan gemaakt, geen idee of Trump het verschil weet...
En de rode MK1 warmer dan de andere kleurenIs een kwestie van tijd tot er iemand hier zegt dat de originele MS1 mk1 toch warmer klinkt dan de mk2 :-)

Beetje hetzelfde. Als het 20 jaar goed blijft ben ik tevreden. Mijn soundcraft en yamaha mixers hebben het niet beter gedaan.Bouwkwaliteit van pots en sliders beetje ok? Bij de bcr/bfr destijds was dat wel acceptabel.