Behringer beschimpen of ophemelen en aanverwante discussies

klinkt dan de nieuwste 303 iteratie met AI ondersteunde sequencer waar je je patters gewoon in neuriet of fluit? :D
Ik heb zo`n ding nog van Roland de CP-40 pitch to midi, dertig jaar oud. Het werkt Traag als een slak.
Het is wel volume gevoelig. Maar daar heb je niet veel aan. Alleen zuivere tonen worden in een keer goed over gezet. Monofoon. (Net als CV) Dan wordt het midi. `K zag ùm te koop voor iets minder dan €50 op reverb. Meer is die ook niet waard. Met een heel klein onnozel keybordje kun je monofoon nog een paar leuke melodietjes maken die ergens op slaan. Het grappige is als je de C en de D bijvoorbeeld gelijktijdig in drukt krijg je de Cis of Des. Bij C og G maakt `ie er een E van. Maar traag. . . .

Laatst gewijzigd:
Sarcasme… Blijft moeilijk’’’

Midas/Behringer spullen die op mn wishlist staan lijken overal uitverkocht. Beschikbaar 16 April of zo...
Het gaat heel goed in de verkoop of de productie bezuinigingen bijten in hun gat.

1743085218220.png

Net als Roland gaat Behringer nu ook lifestyle- en modeartikelen op de markt brengen.

Ik heb vroeger van Sinterklaas -waarschijnlijk ook niet de echte, want door het gemeentebestuur gevorderd- een adidos voetbal gekregen. En als je dan ziet hoe de echte Adidas "a" wordt geschreven, wordt het wel heeeel subtiel.

Behringer heeft een X toegevoegd aan de naam van de Deepmind-serie en ze hebben de Juno-kleuren er opgeplakt. Dat waren ze bij het origineel vergeten denk ik.
Toch is het een hele leuke synth en het was een verkoopsucces, velen vonden 'm wel goed.

Ik zie behalve een paintjob niet zo heel veel verschil, niet in de specs tenminste.. de X staat iig niet voor cross-mod die er ineens op zit.. :D
Hard roepend: We heard you?? Maar nog steeds geen zaagtand op de tweede osc.. dat was wat wel één van de main complaints volgens mij..

Ik zie behalve een paintjob niet zo heel veel verschil, niet in de specs tenminste.. de X staat iig niet voor cross-mod die er ineens op zit.. :D
Hard roepend: We heard you?? Maar nog steeds geen zaagtand op de tweede osc.. dat was wat wel één van de main complaints volgens mij..
Als ik de video mag geloven is het exact dezelfde binnenkant.

Desalwelteplus nog altijd een mooie synth.
Misschien ooit voor als ik ruimte teveel heb

"Marking 10 years of innovation by releasing the same thing in a different colour"

Maar goed, dat doet Moog ook :D

Back