[Techno] Obscure Possessions

lekkere tribal achtige sfeer?tribal/paddo house?!:okdan::walker:
De snare vind ik wat scherp ,misschien een doffere die wat meer blend met de rest van de sound/sfeer.

Hey Marcske :)

Ik heb even op NFF al gepost, dit is wat ik ongeveer schreef :

Ja, ik zie zo dat ie wat aan de lange kant is.. Sinds ik wakker ben om 3.33h ik énkel tracks heb gehoord van 6-7 minuten of meer.. Zeer bizar, net of iedereen een extended versie wil maken, haha :)

Je begint 't goed te leren Marks, heel erg lekkere groove, zoals steeds, lekker diepe, donkere geluiden.. coole vocal effects, heerlijke reverb en delay.. goeie opbouw, jaja deze track lijkt me af.

Wel altijd heel erg raar dat je steeds begint met een kick, de percussie in't algemeen.. wil je hiermee DJ-vriendelijk zijn, of zit daar meer achter ? Ik hou namelijk van nummers met een coole in- en outro.. Waarom niet eens proberen ?

Ja, hij is idd te lang hoor ik nu, en het einde is werkelijk een anti-climax. Ik neem aan dat je die nog gaat veranderen.

Groetjes, en succes !

Gloomy.

t' Beste Marks !

:luv:

Gloomy.

Toffe track vind ik dit. Je hebt altijd mooie open en heldere mixen. Ben het wel eens dat hij wat korter zou mogen of wat meer variatie zou mogen hebben, al hoort dat misschien niet echt bij de stijl, dat zou ook kunnen :D

Back