Funk Bunker
Bunk the Funk
Origineel geplaatst door pjeut
Voor de draad ermee, Errol.
Nog één aardige foto. En meteen een verandering in de thread: wie herkent de gear van Richard Manuel?
de rechtse on top is iig een ARP Prosoloist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nog één aardige foto. En meteen een verandering in de thread: wie herkent de gear van Richard Manuel?
Origineel geplaatst door Errol
Hij heeft me een paar aardige anekdotes verteld over the band.
Origineel geplaatst door Errol
oke, eentje dan.
Weet je waarom de leden van the band incl. bob dylan op een gegeven moment in californie ging wonen?
Ik wacht even met het antwoord.
Mischien weten jullie het allang en was het voor mij een nieuwtje uit de oudheid en sta ik hier mooi voor paal.
Sorry maar ik herken geen rhodes hier.Origineel geplaatst door pjeut
? Ik zie een Rhodes en ik weet dat 'ie met z'n dikke buik voor een Lowrey orgel staat (dit orgel was zo ongeveer het alter ego van Garth; vormde de basis van zijn massieve geluid). Maar de rest herken ik niet; mogelijk wat voor-oorlogse synths. De foto is dus uit de eerste helft van 70-er jaren.
Roept u maar!
Origineel geplaatst door Wout Blommers
Ze hadden heimwee?
Sinaasappelen goedkoper?
Ooit in de verkeerde trein gestapt?
Ze dachten dat de summer of love nog moest beginnen?
Omdat ze in Californie echt engels spreken?
Ik geef het op!
Trouwens, hadden The Band en Dylan niet dezelfde manager, Albert Grossman?
Wout
(Die Dylan freak is, maar dit soort info eigenlijk non info vindt...)
...om die jongens zo op die keyboards te zien timmeren, terwijl aanslaggevoeligheid er vast niet in zit.

Origineel geplaatst door Meizo
Ook grappig, dat 't publiek netjes blijft zitten (en die gast vooraan bijna niet de neiging kan weerstaan om te gaan dansen).![]()