Loterij van de eeuw !!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
zelf kom ik op 64, tot nu toe. op het andere bericht staat nog iemand die zich hier zou moeten melden, dacht ik en ik heb nog een email ontvangen.
ben benieuwd hoe het er morgen voorstaat. ik wil niet buiten het forum adverteren of zo, heb ook nog wat vrienden met synths die niet op het forum zitten, maar ook die hou ik er liever buiten. met alleen maar deelnemers binnen het forum, waarbij ik slechts een paar mensen van daarvoor "ken", omdat we weleens een pakje naar elkaar hebben opgestuurd of hebben afgehaald of zo is het denk ik zo zuiver als het maar zijn kan.

over de eventuele loterij: kent iemand de staatsloterij-uitzendingen? is het nog zo dat er eerst een aantal 1-cijferige eindcijfers worden getrokken voor kleine prijsjes? het eerst getrokken 1-cijferige eindcijfer ("een prijs van 10 gulden is gevallen op de lotnummers eindigend met N") zou dan 10 x je eigen geld terug kunnen opleveren en het eerst getrokken 2-cijferige prijsgetal ("een prijs van ... is gevallen op alle lotnummers eindigend op NN") zou dan de minimoog opleveren.
werkt het nog zo?

als iedereen het dubbelle aantal lootjes zou kopen waar ie nu voor stond :p

Hallo Leo,

Ik heb me ook maar aangemeld.
2 lootjes voor mij, hopelijk halen we de 100!

Jammer...

Jammer...

Registered Members 284
Non-Active Members 36
Active Members 248

Had verwacht dat we het wel zouden halen...

ik had ook verwacht dat we het wel zouden halen; de stand is 66 dacht ik en gelet op het gemiddeld aantal loten per persoon bij elkaar gebracht door iets van 35-40 leden denk ik (niet precies nagekeken), dus dat valt wel tegen.
wat mij betreft had het ook niet helemaal op 100 hoeven uitkomen, maar toch wel voorbij de 90, zeker met de 10 tweede prijzen. het weekend is meestal wel stil op het forum, dus misschien wordt het morgen nog wat, als niemand zin heeft om aan z'n werk te beginnen....
het zou wel een dezer dagen afgerond moeten worden, weekje voor de betaling, weekje om alles goed rond te spreken, zodat iedereen weet wat er gaat gebeuren en rekening kan worden gehouden met eventueel commentaar en dan nog een paar dagen rust voor 30 april...
ik heb een paar uur een advertentie op planet gehad (weer weggehaald toen dit bericht kwam) en er zit ook al een koper in de wachtkamer. misschien komt er nog een eindsprint.
morgen ben ik vroeg uit mijn werk, dan zal ik 's kijken.

Misschien een idee om de tweede prijzen te schrappen en minder loten verkopen? De voortekens (zie plaatje) zijn gunstig, dus die loterij moet en zal doorgaan! ;)

Attachments

• 909.jpg
    909.jpg
    3 KB · Bekeken: 108
tja, geen tweede prijzen, prijs per lot naar 35 ipv 25 euro (zei iemand per email), het kan allemaal, maar dan moet je van voor af aan beginnen, omdat iedereen het dan ook wel nog steeds moet willen. als het niet lukt, dan houdt het gewoon op, denk ik. het leek een leuk idee, maar het is toch niet leuk genoeg blijkbaar. ook geen ramp. nou ja, we zien morgen wel.

Origineel geplaatst door leo
tja, geen tweede prijzen, prijs per lot naar 35 ipv 25 euro (zei iemand per email), het kan allemaal, maar dan moet je van voor af aan beginnen, omdat iedereen het dan ook wel nog steeds moet willen. als het niet lukt, dan houdt het gewoon op, denk ik. het leek een leuk idee, maar het is toch niet leuk genoeg blijkbaar. ook geen ramp. nou ja, we zien morgen wel.

Voor mij als potentiele winnaar wel een ramp :p

misschien een stomme vraag, of heb ik iets gemist, maar
waarom moet per se vandaag de beslissing genomen worden?
kan zijn dat vanwege pasen veel mensen vrij waren en net als ik op hun werk het forum bezoeken.. dus nog een paar dagies wachten??

Inderdaat,

hou nog twee dagen aan, dan kijken we verder..
En dan neem ik gelijk nu nog 1 lot!!!

Origineel geplaatst door Alan Pearlman
Hallo Leo,

Ik heb me ook maar aangemeld.
2 lootjes voor mij, hopelijk halen we de 100!

Hallo alan pearlman. (jammer genoeg ben je niet de echte Wilfred waarbij ik mijn 909 heb gekocht.)

Je hebt je email adres niet geplaatst. zou je dat even willen doen.

bingo's en loterijen zijn niet mijn ding
maar bij deze maak ik de uitzondering

een lootje voor mij aub

of we het redden hangt helaas niet van de deelnemers af, maar van de mensen die nog zouden moeten gaan deelnemen.
ik ga niemand pushen, maar als je iemand kent op het forum die nog niet meedoet.....
ik had om 2 redenen een einddatum gezet, of eigenlijk 3: de minimoog staat hier meer in de weg dan het geld dat-ie op zou leveren bij verkoop, ik wil graag dat we de tijd hebben om rustig alles te kunnen regelen, zodat iedereen op z'n gemak kan betalen, alles gladjes verloopt en iedereen precies weet waar hij aan toe is. en verder denk ik dat verlengen niet zo heel veel uitmaakt: je wilt een minimoog of niet, je vindt het een leuk idee of niet, je vertrouwt het of niet. daar hoef je dus niet zo lang over na te denken. zouden er dan echt zoveel forumleden een week of langer niet rondkijken op het forum?

nou ja, we zien wel. ik blaas nog niks af.

ik doe er voor 1 lot mee, meer kan ik echt niet missen. ik hoop dat ik hiermee bijdraag aan dat het wel doorgaat, want het is een toffe actie

gezellig een loterij

gezellig een loterij

ik weet niet hoe jullie de betaling doen maar dat hoor ik nog wel van glenn de men.

doe mij er ook maar 1

altijd leuk zo'n mini moog

kan je me ook vertellen of het er een is met kersenhout of karstanjehout of is het toch eikenhout,altijd leuk om te weten.

laten je het even weten leo bvd

ik groet de heuk.... robert heuk

Shame on me

Shame on me

Eigenlijk wel heel dom van mij dat ik me nog niet had opgegeven. :(

En dan ben ik zo iemand die altijd zegt dat je om de lotto te winnen .. je natuurlijk eerst moet meedoen.

Bij deze, schrijf mij ook maar op voor 4 loten. Wordt het wat.. ach, we zien het wel.

Aan alle anderen die zich nog niet hebben opgegeven. 25 Euro om kans te hebben om een Minimoog binnen te rijven, da's toch niet slecht ? 8P

Hover

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back