Origineel geplaatst door barn
2 murphi -> met een rs7000 kan je naar ik vernomen heb niks met accorden doen? kan dat met een rm1x wel dan?
Hij (m/v) is gewoon polyfoon maar gaat je echt niet vertellen wat voor wazig akkoord hij erin herkent.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door barn
2 murphi -> met een rs7000 kan je naar ik vernomen heb niks met accorden doen? kan dat met een rm1x wel dan?

Origineel geplaatst door olafmol
volgens mij weet jij niet echt wat je wil he?man die MPC4000 zit tjokvol met bugs...
Origineel geplaatst door bobaphat
HAHA ja joh,, ik weet idd niet wat ik wil.
Nouja ik weet wel een beetje wat ik wil,, ik wil gewoon lekker muziek maken.

Ik heb nog een vraagje over die RS7k.
Kan je die knopjes die je gebruikt als stepwriter,,, ook gebruiken als pads om samples mee te triggeren???
realtime zeg maar??? Zoiets zit namelijk wel op de MC909 (waar ik niet aan wil)

![]()
Waarom hebben die sukkels m dan niet zo gemaakt dat er batterijen in kunnen,,, ooh wat had dat fijn geweet om lekker in de trein muziek te maken met dat ding.

Origineel geplaatst door sander
uhh Bas, dat over de RS7000 mbt tot batterijen en portabliliteit...............
ik was gister bij Vincent en de RS7000 is dus enorm groot en dik. Zeg maar te vergelijken
met de MPC2000. Die wil je niet op je schoot in de trein hebben.

Iets groots en diks op je schoot hebben komt soms best lekker zijn,,,
oh shit,,, dit is plat
![]()
Waarom hebben die sukkels m dan niet zo gemaakt dat er batterijen in kunnen,,, ooh wat had dat fijn geweet om lekker in de trein muziek te maken met dat ding.
) is serieus net iets te zwaar en groot om comfortabel op je schoot te hebben.