MV-8000 \Vs MPC 4000

Roel_en_Sam

Ouwe rot
Heb zin om een sampler te kopen,

Vond Mv-8000 van roland wel lachen,

Maar naar enige vergelijking met de mpc 4000 ga ik toch liever voor de originele.

Wat denken ze bij roland.

De Mv-8000 kost 2000 euro (dat valt mee)

Maar..... 400 ' ' Output board
... harde schijf
... mouseboard (nog niet in de maak)

Zal alles totaal wel net zo veel kosten als de mpc 4000.

Wat doe je dan.

Kop en munt.

En als je geen geld hebt dan kun je die beslissing toch niet nemen. ;)

Gaan testen nog is gaan testen en nog is. In een winkel waar je het rustig kan proberen. En je geraakt er wel uit tussen die twee.

Ik zou ze testen en liever nog bij iemand gaan bekijken die er mee gewerkt heeft, zodat ie ook echt kan laten zien waarom ie veel beter is dan de andere.

Geen van beide, gij heeft een mpc3000 nodig. Lekker beperkt, lekker simpel. Vergeet de handleiding, niet nodig. Instant music!

Oh, als je dan toch een modern bakkie wil, mpc4000 :D:D:D:D

Idd, gewoon allebei [goed] testen en dan diegene kiezen die je het lekkerste vind werken.
Niet: Ja, maar iedereen zegt dat ---- beter is.
Smaak verschilt.

Of gewoon de Mpc 3000,

Of zijn er dan nog andere suggesties zoals bv. de Z8 en dan koop ik zo'n path controller waarmee ik dan een mpc creeer.

En hoe duur moetzo'n mpc 3000 kosten (2e).

Let op m'n woorden.

Binnen een half jaar gaat er een kop van de prijs van die Roland af.
En als hij dan nog niet verkocht gaat worden dan gaan ze hem dumpen voor onder de helft van de prijs wat hij nu is. En dan wordt het een knaller. ;)

Origineel geplaatst door Roel_en_Sam
Of gewoon de Mpc 3000,

Of zijn er dan nog andere suggesties zoals bv. de Z8 en dan koop ik zo'n path controller waarmee ik dan een mpc creeer.

En hoe duur moetzo'n mpc 3000 kosten (2e).

1500-2500 euro ligt aan de uitbreidingen die hij heeft en de staat van de mpc3000

Al een aantal keer gezegd: testen.

Ik vind het bullshit dat iedereen meteen mpc4000 gaar roepen terwijl ze de Roland niet kennen en hun beslissing alleen maar berust omdat het een Roland betreft.

tenminste, dat denk ik dan.

Ik dank dat qua kwaliteit en functionaliteit de Roland in dezelfde lijn staat als de mpc en ook de rs7000 van Yamaha.

Origineel geplaatst door fuse
Let op m'n woorden.

En als hij dan nog niet verkocht gaat worden dan gaan ze hem dumpen voor onder de helft van de prijs wat hij nu is. En dan wordt het een knaller. ;)

"Niemand kopen niemand kopen !!!" Ik wil hem wel aan de helft van de prijs. 8~

Origineel geplaatst door bambamstudio
Al een aantal keer gezegd: testen.

Ik vind het bullshit dat iedereen meteen mpc4000 gaar roepen terwijl ze de Roland niet kennen en hun beslissing alleen maar berust omdat het een Roland betreft.

tenminste, dat denk ik dan.

Ik dank dat qua kwaliteit en functionaliteit de Roland in dezelfde lijn staat als de mpc en ook de rs7000 van Yamaha.

Als ze überhaupt de MPC 4000 al kennen ;)

mpc4000 is uitgebreider dan roland. Dat is al meer de moeite waard om hem aan te schaffen. Kun je alle kanten mee op. Roland begint net met dit soort dingen. Verklaard al genoeg waarom MPC DE standaard is.

Ik werd vanochtend wakker en dacht bij mezelf. Laat ik maar eens geen sampler kopen. :W

Mijn persoonlijke voorkeur is een laptop (oftewel sleurbak).

En een MPC4000 is dolletjes maar ook behoorlijk aan de prijs.
Misschien wel de voornaamste reden om hem niet te kopen.

Origineel geplaatst door fuse
Let op m'n woorden.

Hmmmm, zou kunnen.. Al vinnik 'm 'professioneler' overkomen dan de MC909, en die is nog steeds belachelijk duur.

Maar ik hoop dat je gelijk hebt.

Origineel geplaatst door bambamstudio
Jawel, want die is bekender, en er wordt meer over geschreven dan over deze Roland....

Ja maar ik denk toch dat Akai een integerdere uitstraling heeft dan ROland. Roland heeft zich de laatste jaren nogal gericht op de consumer markt. Flashy bakken uitbrengend ie op het eerste gezicht vet lijken, maar helemaal vol gebouwd is met addertjes onder het gras. Daar kan je nu eenmaal niet mee weg blijven komen. Akai staat toch voor kwaliteit en degelijkheid, en dat hebben ze verdient

Back