[poll] Hoeveel muziek apps heb jij gekocht?

[poll] Hoeveel muziek apps heb jij gekocht?

• <5

Stemmen: 34 73,9%
  • 5-10

Stemmen: 6 13,0%
  • 10-20

Stemmen: 2 4,3%
  • 20 of meer

Stemmen: 4 8,7%

• Totaal aantal stemmers
    46
1 ding weet ik wel, ik heb meer software games gekocht dan pro software.

Heb 16 PS2 games gekocht. en 10 PSX games en 3 PC games.

Je bent nog 1 regel vergeten toe te voegen aan die enquete ?

"gekocht ?..............downloaden is the word homie !" ;)

Ben namelijk wel benieuwd hoe vaak daar op geklikt gaat worden (meestal durft niemand daar op dit forum over te praten......dit is de kans om te kijken of er wel op geklikt gaat worden !)

ONTOPPPPICCCCC!!!!

*Grom* er staat toch MUZIEK apps???

als je iemand vraagt of ie een postzegel voor je heeft dan is het toch ook onzin als ie dan aankomt met een gourmetstel???

-C-

Ho wacht, ik heb de poll beantwoord, maar ik neem aan dat ik mag posten wat ik wil toch?

Okee..

Niet gezien trouwens dat je alleen muziekapps bedoelde... anders kon ik Win XP ook meetellen, oh nee toch niet.

1 muziek app gekocht

Steinberg Pro 12 voor de Atari in 1989 ongeveer voor Fl 129,-

Géén [voorlopig blijft dat zo].

ik koop:

Omdat die mensen die dat spul coden ook een gezin runnen en niet voor de kat ze kut software proggen.
Omdat ik graag wil dat software doorontwikkeld wordt.
Omdat ik mezelf er vrijer bij voel om iets te gebruiken,wat dan ook daadwerkelijk van mij is.

ik heb de poll ingevuld als"muzieksoftware", niet als overige hardware muziek instumenten.
derhalve de lage score !

Tellen upgrades ook mee?

Want volgens mij heb ik meer upgrades gekocht dan programma's. ;)

Origineel geplaatst door C-Code
Je bent nog 1 regel vergeten toe te voegen aan die enquete ?

"gekocht ?..............downloaden is the word homie !" ;)

Ben namelijk wel benieuwd hoe vaak daar op geklikt gaat worden (meestal durft niemand daar op dit forum over te praten......dit is de kans om te kijken of er wel op geklikt gaat worden !)

nou de meeste durfen we wel over te praten, maar hun mond wordt gesnoerd ( en terecht ) door mods over dit soort onderwerpen.
Het gaat zelfs zo ver dat een geintje over warez niet mag...moet je nagaan.

Ik heb nooit muzieksoftware gekocht... Omdat:

- ik geen profesionele gebruiker ben en de paketten te veel geld kosten
- software support altijd de vraag is.. je gekochte pakket heeft geen garantie het goed blijft draaien
- ik demo software gebruik om er van te leren.. betaalt zich later terug als de (toendertijd) hobbyisyten zoveel ervan af weten dat ze in de professionele markt kunnen werken.. hierdoor krijgt het software huis weer meer gebruikers...

Ik koop liever hardware.. is meer waardevast... software raak je 2e hands amper meer kwijt..

software te veel geld kost ?

software te veel geld kost ?

wat een onzin ..
je wil het er niet voor betalen dat is compleet wat anders

bij cd's vink dat trouwens wel .. maar dat komt omdat het in verhouding te duur is met andere landen ...

maar ik heb 2 apps officieel gekocht en 1 update ..
waarvan er 1 omdat er nog geen goede crack voor bestaat ;)
en ik bij de andere (dj software) niet met illegale versie geld wil verdienen ...
dat vink dan weer niet echt kunnen ...

voor de rest tjek ik alles .. en als het me echt goed bevalt
koop ik het .. zeker als ik er geld mee ga verdienen ..

Back