Idols 2003

niemand?

...weet ik niet ..

Maareeh,

Wat ik HET ERGSTE vind aan dit soort dingen is dat als er een winnaar uitkomt, die nog verkoopt als de neten ook !
Gosamme de 1e single van Amai werd gewoon 4x platina!

Volgens mij met al het geld wat die platenmaatschappijen uitgeven aan deze onzin ( net als Starmaker/K-Otic shite..), kunnen zo een hele hoop ECHTE talenten aan de bak!!!!!

Origineel geplaatst door Bass
...weet ik niet ..

Maareeh,

Wat ik HET ERGSTE vind aan dit soort dingen is dat als er een winnaar uitkomt, die nog verkoopt als de neten ook !
Gosamme de 1e single van Amai werd gewoon 4x platina!

Volgens mij met al het geld wat die platenmaatschappijen uitgeven aan deze onzin ( net als Starmaker/K-Otic shite..), kunnen zo een hele hoop ECHTE talenten aan de bak!!!!!

persoonlijk geloof ik er NIX van dat de pubers waar idols zich op richt die singels gewoon in de winkel kopen...volgens mij is dat gewoon allemaal middels truukjes enzo naar platina geknald, en die albums verkopen volgens mij ook voor geen ene meter....

enniewee..conamus is een stichting, dus zonder winstoogmerk volgens mij, en de buma zit erachter of dik in, want het gaat om copyrights........ ik vind het zelf een aanfluiting dat iemand van die organisatie, die zegt dat ze de lichte muziek willen promoten, zich met een programma als idols bezig houdt, want het gaat hier niet om muziek maar om marketing....

Zowieso het programma is voor en door randdebielen.
Maar je komt er niet onderuit.
Reclame, radio en weet ik het allemaal niet duiken die gasten op.
Hoogst irritant. Je komt er gewoon niet onderuit.
Het ergste is nog dat er mensen zijn die dat hele circus echt geloven en serieus nemen.

Het is niet aan mij besteed en dat anderen zich er wel mee bezighouden is hun keuze, maar ook hier wordt er over gepost en van mij hoeft dat ook niet. Je zou bijna nog denken dat het ongezonder is dan meeroken. :(

Ze zouden gewoon na die voorrondes gewoon tegen die kandidaten moeten zeggen "sorry we waren eigenlijk alleen geinteresseerd in een paar talentloze debielen met grote potentie zichzelf voor schut te zetten en...tja...de rest vinden we eigenlijk gewoon te saai om op te nemen".

Komt er weliswaar geen derde seizoen meer van, maar ach dat is ook weer niet zo erg.

Origineel geplaatst door C738
jongens jongens zie de lol er nu van in!

-C-

LOL ???

Man ! Met al dat geld wat hiermee nutteloos weggegooid wordt, kun je een 3e wereld land een jaar lang eten geven !!!!!!!!!

LOL ???

Man ! Met al dat geld wat hiermee nutteloos weggegooid wordt, kun je een 3e wereld land een jaar lang eten geven !!!!!!!!!

Daar zit natuurlijk wel wat in, maar dan weet ik nog wel 'n paar dingetjes waaraan onnodig geld wordt gespendeert.
Als we alle zaken onder elkaar moeten zetten waar bakken geld aan op gaan, en die veel nuttelozer zijn als het 'n jaar voederen van 'n 3e-wereldland, dan denk ik dat we de servers waar dit mooie forum op staat binnen de kortste keren laten klappen.

idols is echt bagger maar ook vermakelijk.

persoonlijk kijk ik de eerste paar afleveringen, alleen de voorrondes en verder niet.
als je dat doet kun je er gewoon om lachen en meer moet je ook niet doen
waarom druk maken dat het een machtige truck is om snel geld te cashen met half jaar idolen?

hierboven schreef iemand dat ie dacht dat die singles en albums dus veel minder verkopen dan ze beweren en dat het met trucjes wordt opgekrikt tot platina. half waar denk ik. 1.mars etc en winkels als bartsmit en de supermarkten kopen die singles massal in om budget weer te verkopen bij de kassa. 2. je moet wel denken dat kids (bijv. mijn kid) van 12-15 zo beinvloedbaar zijn als ik weet niet wat. Zo'n kid vind jamai goed want die wint....dan vind zo'n kind het ook goed. 2 weken later komt een single van Jim, dan is Jim goed en die andere was eigenlijk niks.... zo denken mensen die nog geen eigen smaak hebben ontwikkelt nu eenmaal, en die platenmaffia weet dat, en casht er lekker op in.

LOL ???

Hoe groot acht jij de kans, dat dat geld anders bij een 3e wereldland terecht komt?
Afgezien daarvan. 't Is entertainment voor veel mensen.
Er is vraag naar, dus word het aangeboden. Zo simpel ligt het IMHO.

Maar het is zo makkelijk. Als wat je ziet je niet bevalt, dan kijk je toch lekker de andere kant uit?

-C-

Nou C.
Je kunt er niet omheen.

Da's toch hetzelfde als dat kleine mormel van maxima.
Als je dat niet wilt weten dan moet je even een jaartje naar ozzieland verkassen en daar geen contacten zoeken met nederlanders of iets wat uit nederland komt.

Zal je nog versteld staan als je in de binnenlanden van Namibie komt en ze vragen hoe het met Jamai gaat. ;)

Origineel geplaatst door Pjotr G
gewéldig programma

over het paard getilde platenbonzen? Wat te denken van over het paard getilde kereltjes en dametjes die zeker weten dat ze geweldig kunnen zingen (ik zing al mijn hele leven blabla daar zal t niet aan liggen blabla mijn vrienden zeggen blabla), waarbij het ze compleeeeeet en volledig ontbreekt aan enig deeltje eigenkennis of realistische inschatting van het eigen kunnen.

Ik had tijdens idols helaas sociale verplichtingen (ierse pub.....), maar ik heb het gewoon keihard opgenomen en vanmiddag gekeken! tjakka! eindelijk weer eens wat moois op tv!

Naar 1 jaar in dromenland komen de meeste deelnemers weer terug
op de aarde en dat kan soms heel hard aankomen.
Vooral als je familie en vrienden een jaar lang hebben vertelt
dat je een fantastische stem hebt en je zelf bent geloven dat het
inderdaad zo is..totaal geen zelfkritiek of wat dan ook, denken dat
je de Nederlandse madonna bent en ga maar door.

misschien moeten ze ook 's een Idols voor dj's doen....heeeel misschien ga ik dan 's kijken....

LOL ???

misschien is dat een idee, dan, om idols met vluchtelingen te doen, dan kunnen we hele afrikaanse dorpen rijk maken!

LOL ???

en het geld waar jij je apparatuur van koopt zou je een paar gezinnen van kunnen onderhouden...;)

woehahaha!

hmm tja idols.. We kunnen er erg om lachen maar diegene die het grootste winstaandeel hebben lachen het hardst.. :(

Origineel geplaatst door olafmol
het was weer tenen-krommend..geweldig dus ;)

maarre ff wat anders...zit jerny daar nou namens conamus? en zo ja, is conamus niet een door de overheid (en dus indirect door de belastingbetaler) gesubsidieerde organisatie?

Goed gezien Olaf.

leuk he dat "hilversumse" wereldje?

ik zei al op een andere thread dat deze mensen als je het goed bekijkt eigenlijk de bak in zouden moeten vanwege dit soort dingen.

Het is pure oplichting ten kosten van andermans dromen.

Zij zitten hun zakken te vullen en half nederland lacht zich dood en heeft niet eens in de gaten dat ze worden belazerd waar ze bij staan.
SMS maar eens en kijk maar wat het kost.
Half nederland denkt werkelijk dat hun sms invloed heeft op wie het gaat worden.

Dream on.

Origineel geplaatst door Racy Dieven
Proficiat! Hulde!

Paradoxaal genoeg is het enige nuttige, dat men bij dergelijke
incestueuze media-non-evenementen kan ondernemen, er niets
van af te weten.
In de Derde Wereld heeft men dit soort existentiële problemen niet,
maar weer hele nijpende andere. Zie -> de wet van behoud van ellende.
Het blijft pompen of verzuipen, indien men niet wenst aan te modderen.

Herfstschrijningen slechts van jullie toegenegen oom,
maar niettemin een welgemeend "Doei" jegens allen,
ISPdeRuiter

Chapeau !!

Een thread als deze heeft geen bestaansrecht zonder een keiharde opmerking van ISP de Ruyter !

ISP roelt ;)

Maar iig even over idols tis gewoon fake en 1 groot winst willend bedrijf. De platen zijn niet zo populair, de winnaars zijn allang bekend, en naja ze willen enkel geld...

Het schijnt echter wel dat Jim zou winnen volgend jaar. Dat was de bedoeling maar omdat iedereen gekker was op jamai heeft toch hij maar gewonnen... Jim is gewoon echtg zo'n misselijk rotventje en een uitslovertje... Hij zingt nog valser als ik en me katten in unison en hij heeft enkel ze tronie mee...

tja ik kijk alleen de voorrondes. wat er daarna komt boeit me niet...

Back