Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Bass
...weet ik niet ..
Maareeh,
Wat ik HET ERGSTE vind aan dit soort dingen is dat als er een winnaar uitkomt, die nog verkoopt als de neten ook !
Gosamme de 1e single van Amai werd gewoon 4x platina!
Volgens mij met al het geld wat die platenmaatschappijen uitgeven aan deze onzin ( net als Starmaker/K-Otic shite..), kunnen zo een hele hoop ECHTE talenten aan de bak!!!!!

Origineel geplaatst door C738
jongens jongens zie de lol er nu van in!
-C-
LOL ???
Man ! Met al dat geld wat hiermee nutteloos weggegooid wordt, kun je een 3e wereld land een jaar lang eten geven !!!!!!!!!
LOL ???
Man ! Met al dat geld wat hiermee nutteloos weggegooid wordt, kun je een 3e wereld land een jaar lang eten geven !!!!!!!!!

Origineel geplaatst door Pjotr G
gewéldig programma
over het paard getilde platenbonzen? Wat te denken van over het paard getilde kereltjes en dametjes die zeker weten dat ze geweldig kunnen zingen (ik zing al mijn hele leven blabla daar zal t niet aan liggen blabla mijn vrienden zeggen blabla), waarbij het ze compleeeeeet en volledig ontbreekt aan enig deeltje eigenkennis of realistische inschatting van het eigen kunnen.
Ik had tijdens idols helaas sociale verplichtingen (ierse pub.....), maar ik heb het gewoon keihard opgenomen en vanmiddag gekeken! tjakka! eindelijk weer eens wat moois op tv!
LOL ???
LOL ???

Origineel geplaatst door olafmol
het was weer tenen-krommend..geweldig dus
maarre ff wat anders...zit jerny daar nou namens conamus? en zo ja, is conamus niet een door de overheid (en dus indirect door de belastingbetaler) gesubsidieerde organisatie?
Origineel geplaatst door Racy Dieven
Proficiat! Hulde!
Paradoxaal genoeg is het enige nuttige, dat men bij dergelijke
incestueuze media-non-evenementen kan ondernemen, er niets
van af te weten.
In de Derde Wereld heeft men dit soort existentiële problemen niet,
maar weer hele nijpende andere. Zie -> de wet van behoud van ellende.
Het blijft pompen of verzuipen, indien men niet wenst aan te modderen.
Herfstschrijningen slechts van jullie toegenegen oom,
maar niettemin een welgemeend "Doei" jegens allen,
ISPdeRuiter