synthmann
Ouwe rot
even een vraagje, als je de stereo out van een synth aansluit aan een mengtafel, zeg kanaal 1 voor links, kanaal 2 voor rechts, dan pan je normaal gesproken kanaal 1 hard links op de tafel en kanaal 2 hard rechts op de tafel, zodat de pan instellingen in de synth ook hoorbaar zijn, als je op de mengtafel alles midden pant dan kun je in de synth pannen wat je wil maar dan hoor je geen effect.
so far so good??
Als ik nu een stereo synth (XL7) wil gebruiken om onder meer een bass drum voort te brengen, dan is het volgens mij zaak de panning op de tafel voor het linker en het rechterkanaal in het midden te zetten zodat de bass drum lekker in het midden staat?? nietwaar??
de andere 2 stereo outputs van de xl7 kan ik gewoon hard links en rechts pannen op de tafel om de snare en hi hat uit die outputs met de synth zelf een plek in het stereobeeld te kunnen geven.
klopt dit allemaal, want ik weet dit niet zeker, graag bevestiging of tips.
so far so good??
Als ik nu een stereo synth (XL7) wil gebruiken om onder meer een bass drum voort te brengen, dan is het volgens mij zaak de panning op de tafel voor het linker en het rechterkanaal in het midden te zetten zodat de bass drum lekker in het midden staat?? nietwaar??
de andere 2 stereo outputs van de xl7 kan ik gewoon hard links en rechts pannen op de tafel om de snare en hi hat uit die outputs met de synth zelf een plek in het stereobeeld te kunnen geven.
klopt dit allemaal, want ik weet dit niet zeker, graag bevestiging of tips.