Op de eerste plaats bedankt voor de feedback / kritieken.
Rvooh> gebruikte gear: Virus C, JP-8080, Juno-2, R-70, Machinedrum, Airbase 99, TSR-24 (2x), M-One XL, PEQ-450, Mackie SR-24·4 (te koop), Dynaudio BM6A (2x), Tascam DA-20 MkII (niet alles even intensief gebruikt)
gebruikte software: Cubase SX, Kontakt, Absynth, CoolEdit Pro
Bananaworld> neem aan dat je de vocal samples bedoelt (rest komt uit bovengenoemde gear), het 'koortje' is van Vangelis en de teksten komen uit een verzameling oude afleveringen van 'The Outer Limits' (heb daar nog een boel meer samples uit weten te halen trouwens maar ummm ssssssjt :p )
Nightstrom> clap klinkt inderdaad wat gesampled.. hij komt uit een Machinedrum maar goed, zal 'm eens gaan versleutelen. De bassdrum was ik zelf ook nog niet tevreden over alhoewel ik er wel al eindeloos aan gepield heb.
Maarrrr.. je zegt dat Nosferatu dit 'koortje' al heeft gebruikt ? Ik weet volgens mij wel welke track je bedoelt (kan zo even niet op de naam komen) maar meen mij te herinneren dat dat een ander koortje was.. weet het nu niet meer zeker :S Heb jij toevallig de naam van die track ?
Bikkel> Thnx!

Een brom heb ik er niet doorheen kunnen horen maar de bassdrum is idd nog niet helemaal lekker. De boel nog maar eens een keer door m'n mengtafel heen trekken dan. Helaas net alle knopjes verdraaid, omdat ik aan 'n andere track verder was gegaan, waar is total recall wanneer je 't nodig hebt..