Iemand een airport hall klankje?

Prophet

Ouwe rot
Ik heb een de klank van een Luchthaven Lobby nodig, zo èèn waar je vanalles hoort afroepen en heel de cinema. (mag wel een second of 15 zijn)

Iemand? AUB

Heb me al te pletter gezocht op google,findsounds, en nog andere wavsites...NiX te vinden. Heb ook FX cd's, maar daar staat het ook niet op. Tijd dat ik nog eens wat standaard cd's aanschaf met zulks...

Maar je zult altijd zien, dat wat je nodig hebt juist niet in huis hebt hè!

:mega: :mega: thx!

Gij zij gewoon The MAXX Rino!!!! Als ik voor U iets kan doen, dan weet je het maar te zeggen è?!

hier ga ik zeker meer als mee uit de voeten kunnen denk ik!

:halleluja :halleluja :halleluja

:mega: :mega:

thx dude!!

Origineel geplaatst door 6 trak
wij allen sien er naar uit spoedich deeschen samplen te doen hooren in een des uwen spooren o groote profeetschap...

gaonek es-se doëné volgèndé wëak wonneër ië âften iste, sixte-trèkké! ;)

Nog beter:

Ga met je portable MD zelf naar een luchthaven, speld een stereo-microfoontje op je revert en off you go! Heb ik ook eens gedaan met een makker. Allerlei geluiden van straat en omgeving opgenomen en toen verder verwerkt.

Errug leuk.... :)

Maar uhhh.... succes!

Origineel geplaatst door shortwave
Nog beter:

Ga met je portable MD zelf naar een luchthaven, speld een stereo-microfoontje op je revert en off you go! Heb ik ook eens gedaan met een makker. Allerlei geluiden van straat en omgeving opgenomen en toen verder verwerkt.

Errug leuk.... :)

Maar uhhh.... succes!

Ik zou zoiets idd is moeten aanschaffen, zo duur is dat nu ook weer niet. En is idd ook plezant en veelal bruikbaar materiaal.
Maar ja, k'zou me nog zoveel willen aanschaffen...

Doch deze soms typische 'drukke' airportklanken, kan je ook niet zomaar elke periode gaan opnemen bij ons op zaventem (brussel). Cd's of videofilms zijn dan soms ook een oplossing ;)

Ik heb het misschien ergens op een Md staan maaaarrrrr: het is in het indonesisch.....heb ook geluiden van wachtend airport publiek....dus pm me maar als je het echt wil hebben dan zoek ik het ff op (morgenavond)

Origineel geplaatst door Prophet
Cd's of videofilms zijn dan soms ook een oplossing ;)

Ja, probeer anders eens 12 Monkeys... veel geschikte airport geluiden. En uiteraard het filmpje waarvan 12 Monkeys is afgeleid: Chris Marker's "La Jetee" (te huur bij de betere videotheek)

Ultieme achtergrond geluiden. Niet alleen airport.

alvast nog eens bedankt voor jullie uitbreidend aanbod hier verder, mooi is dat mekaar steunen! maar voorlopig zal ik het kunnen bewierrooken met de vorige synthforumsteun denk ik.

Maar ga gerust verder in deze topic over het "op locatie opnemen" of over de kennis van het " texturen" lenen op andere bestaande media. (na wat bewerking hoort niemand nog waar je het gehaald hebt en is het IMO er ook niks fout aan)

hasta la foruma!

(ik wou eigenlijk dat ik al in de luchthaven zat, te wachten op een flight voor èèn of andere verre zonnige reis waaaauuu..:mexico: :mexico: Tequila! hieehaaa!! :mexico: :mexico: of een koele mojito + een dikke :L )

:yamaha:

Back