goed IDM internet radiostation

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Heeej kewl! :D

Hier 2 waar ik zelf ook veel naar luister:

header_site.gif

Digitally Imported

logo2003.gif

M-one Live

:dj:

Ter referentie, alles van Soma FM...
...en ja dat was dus al genoemd maar toen ik dat zag had ik de hele takkeboel reeds geknipt & geplakt! :engel:

Groove Salad : A tasty plate of ambient beats and grooves. Takes the edge off work.
GrooveSaladBox.jpg

Secret Agent : The soundtrack for your stylish, mysterious, dangerous life. For Spies and P.I.'s too!
SecretAgentBox.jpg

Drone Zone : Served best chilled, safe with most medications. Droning atmospheric textures with minimal beats.
DroneZoneBox.jpg

Beat Blender : A late night blend of deep-house, downtempo and fuzed jazz.
blender.gif

Cliqhop IDM : Blips'n'beeps backed mostly w/beats.
cliqhop.gif

Laatst gewijzigd:
ik luisterde altijd naar groovetech.com maar die is helaas ter ziele =( Die had echt alles in de archive. Er zijn nu luitjes die proberen die archives te redden, anders is dat wel erg zonde al die live DJ opnamens

ARV

BTW wie weet hier toevallig hoe je streams kan downloaden?

Ik heb eens gehoord van iemand dat er een programmatje bestaat die de tracks uit de stream appart opneemt en als los nummer opslaat.

Maar wie hoe en wat,, i don't know...

Iemand enig idee?! :confused:

ik deed dat met VCR/Streambox. Ik weet niet of die nog te vinden is op het net, maar zo ver ik weet was dat het enige proggie dat Ra files kon dowloaden.

succes
RV

Origineel geplaatst door Erazotropa
BTW wie weet hier toevallig hoe je streams kan downloaden?

Ik heb eens gehoord van iemand dat er een programmatje bestaat die de tracks uit de stream appart opneemt en als los nummer opslaat.

Maar wie hoe en wat,, i don't know...

Iemand enig idee?! :confused:
http://streamripper.sourceforge.net/

Bedankt voor de tip! :biertje:
Leuke app, vooral omdat-ie losse MP3s ervan maakt in plaats van 1 super lange MP3.

<EDIT> Bah hij doet 't niet met SomaFM omdat die iedere keer de stationsnaam door de titel heen gooien... :(

Laatst gewijzigd:
Dit is pcies dat programma wat ik zocht! tnx!!

Ben op mijn werk altijd streams aan het luisteren, en af en toe hoor je een goed nummer voorbij komen..
schrijf je de titel wel op, maar kan je hem op kazaa oid nergens meer vinden...

Dit is ideaal!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back