Studiostoel! 100euro

justin

Shauna
Bij de Gamma zijn de managerstoelen nu 100euro.Heb dus vandaag een gekocht,maar voel me net zon Whoop. Beetje sneu. Maar goed gaat tenslotte om de comfort en je rug. Maar vind het een beetje te zakelijk staan in me homestudio.

Dus voor de mensen die een leren managersstoel (sneu woord) zoeken.

Gamma 100euro. Of zijn er meer die hem al gekocht hebben.Let wel op dat er drie verschillende schroeven zijn: )

even een fotootje

Attachments

• aanb51_1.jpg
    aanb51_1.jpg
    14,2 KB · Bekeken: 89
Hahhha kut,de verkeerde foto!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is een andere,gewoon een leren managerstoel,de binnenkant lijkt wel een beetje op die hele dure stoelen met die gaatjes. Maar vind hem eigelijk best wel groot.

Zal overdag eens kijken hoe het staat. Maar als mensen nog een lederenstoel zochten,Gamma vrij goedkoop en ze zijn wel sterk,alleen best wel groot.

de achterkant lijkt wel een beetje zon starwars stoel.

deze bedoel je

Attachments

• p03gn51.jpg
    p03gn51.jpg
    30,4 KB · Bekeken: 90
Origineel geplaatst door C-Code
Die stoel lijkt me juist helemaal niet fijn zitten, is namelijk eerder als relax stoel bedoeld dan als bureaustoel.

Is voor de senior forumleden. Ik heb er ook twee besteld.

Een of andere fabriek in het oosten is massaal van die duuruitziende edoch erg cheapo stoelen aan het bouwen en verscheept ze met containerbakken vol naar de westerse wereld.

Dat noem ik nou nog eens ontwikkelingshulp. ;)

Origineel geplaatst door matt second
deze bedoel je

Klopt! Matt.

(Algemeen)Hij ziet er zeker wel cool uit,maar vind hem wat te groot eigelijk.Gamma geeft geen geld terug natuurlijk,of wel.

Twijfel,twijfel..................

Iemand mischien nog interresse? Echt Leer trouwens!! 90euro?:stupid

Mischien dat ik hem wel hou,maar dat terzake. Zijn er nog meer leden die deze stoel hebben gekocht,of van plan zijn deze evt aan te schaffen?

Deze is ook supercool! trouwens alleen wel 275eurookes bij ikea.

Attachments

• 1.jpg
    1.jpg
    5 KB · Bekeken: 92
Back