Waar gaan julie heen met kerst en oud&nieuw?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

sander

_
Zo gaan jullie nog naar leuke dingen toe met de feestdagen.
Ik heb zelf gelukkig nooit met familie verplichtingen te maken.

De 26ste ga ik waarschijnlijk naar Nightown.
Feest heet Jingle balls en er is een electro en techno kamer.
Zie http://www.inbootywetrust.com/

Oud & Nieuw, geen idee. Best kans dat ik gewoon thuis zit. Beetje oliebollen eten.

Vrienden spelen op een feestje binnen Extrema feest in het eindhovense beursgebouw, daar gaat ik dus ook bij zijn.

http://www.extrema.nl/theotherworld/
_______

Extrema heeft besloten om een aantal Eindhovense underground-DJ’s/producers onder de naam “The Other World” een area te laten hosten op haar nieuwjaarsfeest NYE. Met verschillende vormen van techno, freaky visuals en een vet decor zal een andere wereld gecreëerd worden. Een wereld die zich duidelijk onderscheidt van de rest van het Eindhovense Beursgebouw.

De DJ’s Makcim, Minidell, MBC, El Greco en Gideon zullen de nieuwjaarsnacht voorzien van de beste techno, minimal en electro. Niet alleen met vinyl, maar ook door middel van Final Scratch worden eigen nummers aan bepaalde sets toegevoegd. Om alvast een indruk te krijgen zijn er op de Other World-site verschillende DJ-sets en tracks te downloaden.

Om de synthese tussen muziek en licht optimaal te versterken zullen naast het decor en het licht de unieke beelden en projecties van het duo “Project Aurora” zorgen voor een perfect geheel en een unieke opening van het nieuwe jaar.

The Other World maakt deel uit van het nachtprogramma van Extrema’s NYE. Kaarten kosten € 30,- en geven toegang tot alle area’s van NYE. Kaarten zijn verkrijgbaar via TicketBox en TicketService. Ook kun je je kaartje via het Extrema e-ticketingsysteem (met een korting van € 5,-) kopen in de Members Zone op deze site.

Eerste kerstdag thuis aan de steengril,
tweede kerstdag naar Blitz in het Paard in Den Haag. Muziek: Old skool- wave, gothic, industrial en EBM
en oud en nieuw, of in de Baroeg in rotterdam (EBM/Industrial/Futurepop met live Elektronische maschine, of Cafe Legendz in Amsterdam (Gothic, wave, EBM en zo)

De 25e ga ik in flink beschonken toestand naar de Diana in Assen, daar hebben ze dan een 70's en 80's disco party:D

Met oud en nieuw blijf ik ook lekker in Assen en ga ik flink aan de whiskey of cognac:kroon:

naar de koelote! ;)

2e kerstdag : Dione's b-day party.....nieuwjaar naar Zwitserland...

Ik hang in de boom.

:D

Lekker eten,drinken en mischien nog naar een feestje.

eerste kerstdag gezamelijk eten, tweede kerstdage vrije invulling. oud-en nieuw? nog geen idee

beetje familie 2.0, beetje "werk" (zie je daar dan, sander), beetje in belgie hangen voor belgisch bier en belgische gezeligheid....

Origineel geplaatst door ProtoHuman
relax de hele avond luxe biertjes drinken met Sly Dog in leeuwarden :mega:
Met oud en nieuw ga ik dus bovenstaande doen.

En waarschijnlijk ga ik de 26e nog ff naar X-Mass All Styles in Leeuwarden. Gezellig kerstfeestjuh met onder meer Lenny Dee, Promo, Sandman en Uzi.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back