Waar gaan julie heen met kerst en oud&nieuw?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Altijd moeilijk...naar wie toe met oud en nieuw...

in elk geval moet ik zorgen dat ik voor de Kerstdagen genoeg drank en sigaretten in huis heb, en dan kom ik de feestdagen wel weer door ...

Ik haat elke vorm van feest dag, gaat al jaren aan mij voorbij. gelukkig.
.I WANT THEM TO STOP SHITTING THEIR PANTS!-

wat een coole lyric is dat:dubbel: :yamaha:

ik ga naar de 2e editie van "HAPPY" (Antwerpen) , 6 different halls (house, techno, electro, live room, mixed 70's - 80's, reggea-ragga)

wanna B HAPPY 2 :) :dj: :biertje:

:doei:

voor het grootste gedeelte breng ik de kerstdagen door in de woonkamer... eten in restaurant 'eigen keuken' en uiteraard naar buiten (de keuken) om ff te skien op het toilet, dan terug naar de woonkomer voor apres discovery...
dit alles gaat gepaard met wat koffie en shaggy's nutuulk... ook dit jaar weer zal de economie niet op comrad 6 draaien
echt.., de feestdagen rulen... commerciele shitzooi izzut... dus

Origineel geplaatst door 6 trak
eten in restaurant 'eigen keuken' [/size]
ja.. daar kom ik vaak, met als bediening kok 'soep', knecht 'blikopener' en ober 'Lepel'

godzijdank moet mn vriendin werken met kerst, dus ik kom onder alle familieverplichtingen uit en kan lekker in m'n hok knoppen draaien...
Oud en nieuw bij vrienden met veel wijn, vrolijkheid, leuke mensen en als jaarlijkse traditie dat we een eerder gebouwd kasteel om 00.00 uur in de fik gaan steken :)

groet

Tom

1e kerstdag -> schoonmama
2e kerstdag -> mama

..........zucht............

nieuwjaar -> nog onbekend

Als student zijnde moet ik helaas gewoon in de horeca werken op tweede kerstdag. Hoewel helaas...... zo'n superfeest is kerst ook niet meer.

De nieuwjaarsplannen heb ik nog niet helemaal rond.

Origineel geplaatst door dob
Naar het Sirius feestje?! Anders ik wel !!

Dat feestje in het löss-theater? Vorig jaar was dat tegek, maar tegelijkertijd ook weer niet... dus dat wordt het dit jaar hoogstwaarschijnelijk niet.. :(

Iemand nog meer suggesties dit jaar? Tips voor belgie (Luik) zijn welkom!

:dj:

Origineel geplaatst door maxdox
Vorig jaar was dat tegek, maar tegelijkertijd ook weer niet...

Oowwkéé..:confused:

Maar goed, ikke ga grotendeels 6trak nadoen. Maar dan bij vrienden, waarschijnlijk. :D

ik ga me met wat vrienden opsluiten in mn schuilkelder(bunker) tot de hipe weer voorbij is.

1000den jaren heeft de mens zonder gekunt & nu moeten er telkens een heuse onverantwoord beestig massale braspartij komen omdat er een cijfer in een systeem veranderd :erm:

k heb het nooit begrepen. (dat is toch geen reden om iets te 4en ?)
Missch ligt het aan mij & heb ik er een probleem mee dat we kudde beesten zijn...

als iedereen wat meer naar Bootsy & James zou luisteren.. is veel gezonder & is het elke maat nieuwjaar.... of nieuw-maat.

...ben ik nou onzin aan't uitkramen of zijn er mensen die er ook zo over denken ?

On the One !
jzz

Origineel geplaatst door JazzMann
ik ga me met wat vrienden opsluiten in mn schuilkelder(bunker) tot de hipe weer voorbij is.

1000den jaren heeft de mens zonder gekunt & nu moeten er telkens een heuse onverantwoord beestig massale braspartij komen omdat er een cijfer in een systeem veranderd :erm:

k heb het nooit begrepen. (dat is toch geen reden om iets te 4en ?)
Missch ligt het aan mij & heb ik er een probleem mee dat we kudde beesten zijn...

als iedereen wat meer naar Bootsy & James zou luisteren.. is veel gezonder & is het elke maat nieuwjaar.... of nieuw-maat.

...ben ik nou onzin aan't uitkramen of zijn er mensen die er ook zo over denken ?

On the One !
jzz

Jij bent ook een kudde dier door je af te zetten tegen de gevestigde kudde... daar lopen er ook zoveel van dat je dat ook een kudde mag noemen... :Z

Origineel geplaatst door donbrasco
Jij bent ook een kudde dier door je af te zetten tegen de gevestigde kudde... daar lopen er ook zoveel van dat je dat ook een kudde mag noemen... :Z

idd ik heb ook desmond moris gelezen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back