Liam howlett gaat software. (Reason)

Ik geloof niet dat ik erg veel interesse heb in de "nieuwe" Prodigy....

Origineel geplaatst door mono-poly
Zal een kern van waarheid in zitten
Ik denk dat het ook een beetje reclame is

hoezo "kern van waarheid"? de propellerheads zijn er echt de types niet voor om aan betaalde testimonials te doen, neem dat maar van mij aan, en trouwens ik denk liam ook niet...

ach jaaa wat zal ik zeggen?

Misschien beter om me stil te houden en het album af te wachten.

-C-

Re: Liam howlett gaat software. (Reason)

Ik geloof dat soort dingen ook nooit zo. Het is heus wel mogelijk hoor om met reason iets te maken wat uit kan, maar of het een baanbrekend resultaat op zal leveren vraag ik me af. Daar is een dergelijk programma net niet complex genoeg voor.

Origineel geplaatst door olafmol
hoezo "kern van waarheid"? de propellerheads zijn er echt de types niet voor om aan betaalde testimonials te doen, neem dat maar van mij aan, en trouwens ik denk liam ook niet...

nou ik vind het wel een beetje dubieus stuk hoor
hij haat alles wat in zijn studio staat ??? ook zijn sp1200 ??

kom op zeg wat een zielig stukje .. en dat hij er niet door geinspireerd kan raken ?
en daarom reason nodig heeft ? dat kan je mij echt niet wijsmaken ..

reason is handig .. zekers maar om er dan zo de rest aftezeiken snap ik dus echt niet ..

dat vind ik wel heeeeel erg overdreven hoor ...
en riekt mijn inziens naar de overdrevenheid vaak gebruikt in reclame

zoals deze zin :
" Yeah, I couldn’t live without it. If Reason hadn’t come along I would probably still be in my studio, depressed, going “aww bloody ‘ell, don’t know what I’m gonna do”, you know? "

dan ben je toch gewoon zielig ? dan kan je toch direct bij tellsell aan de gang ?

echter liam is wel een maf mannetje
of er een nieuw prodigy album zou aan komen kon hij 3 jaar geleden geen uitspraken over doen ..

naja het zal wel .. iedereen moet lekker gebruiken wat ie wil ...

tell sell... precies die vergelijking die ik ook maakte :)

ik kan me voorstellen dat ie tussen zijn apparatuur inspiratieloos was, en met zijn reason en laptopje in de bergen tussen de bloemetjes en de konijntjes wat meer inspiratie had.

dan kun je je studio haten omdat ie inspiratieloos is, maar hij zal waarschijnlijk het eindresultaat toch wel in die studio uitwerken!

mijn € cent

Tja..

What, specifically, don’t you use Reason for?
– When it comes to bass sounds, I’m pure analog and I don’t use soft synths for bass at all. There’s just no substitute for analog. Instead, I’ll take an Oberheim, Moog, Korg MS-20 or something, sample a sequence of it playing, rex it up and then bring that back in Reason and lock it in there.

tjonge jonge.....beetje lezen mensen..er staat nergens dat ie z'n hardware niet meer gebruikt, sterker nog......

neemt ie toch echt zn laptopje mee naar de bergen, het gras en de konijntjes. er stond idd in het artikel te lezen dattie de samplers het meeste gebruikt en zijn laptop vol met samples meeneemt :)

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Baanbrekend?????

Is dat verplicht?

Als jij uitgekauwde shit die 12309320804183401832 keer gedaan is ook wilt doen moet je dat vooral doen natuurlijk,, gnagnagna:duivels:

Hij zal reason er wel bij gebruiken,zoals zoveel anderen. En natuurlijk zal het ook wel reclame zijn & geld.

Origineel geplaatst door bobaphat
Als jij uitgekauwde shit die 12309320804183401832 keer gedaan is ook wilt doen moet je dat vooral doen natuurlijk,, gnagnagna:duivels:

En dat van de man die geen vette beats kan maken met z'n computer..........

Maar het gaat niet om banen breken.............het gaat om mensen raken!!!

mensen raken met trollen is niet zo moeilijk zo te lezen... vechten ! :duivels:

Back