Hehehehe ik heb er nog een handje van om vuur met vuur te bestrijdenOrigineel geplaatst door olafmol
quote nr 1:
"Ik vind het niet geloofwaardig dat ze hardware kut is ineens"
* eh ja dat had ik ook gezien .. echter dat zegt nog steeds niks of hij het wel of niet gebruikt
dus je reageert op iest wat er niet staat ...
quote nr 2:
"hij haat alles wat in zijn studio staat ??? ook zijn sp1200 ??"
"reason is handig .. zekers maar om er dan zo de rest aftezeiken snap ik dus echt niet .."
volgens mij heb *ik* nergens gelezen dat ie al z'n hardware ineens kut vindt of het haat.... hij zegt dat ie niet meer aan nummers maken toe kwam door al die gear die hij had staan....en dat door reason en een laptopje mee te nemen de inspiratie weer terug kwam..nix meer nix minder..
* oke dan quote ik wel uit het stukje uit het 'interview'
--
I’m not enjoying it, it’s not going anywhere, I hate my studio, I hate all the equipment in it.”
--
maargoed, ik ben een mierenneuker/miereneuker
* ik ook, dat weet je ... echter deze discussie ga je verliezen
ohja, ik stond niet op mijn achterste benen hoor over dat mensen zeiden dat het reclame was, het enige dat ik aangaf was dat in mijn ervaring de propellerheads geen mensen zijn die aan betaalde testimonials doen....volgens mij kunnen ze dat niet eens betalen joh
* kom ik zo op terug .. moet dat stukkie nog een keer lezen
ik werd een beetje geirriteerd toen ik ineens allemaal reacties las zoals hierboven gequote..... echt het is puur angst wat ik hier lees..het lijkt de analoge vintage elite wel die bang is voor een digitale executie ofzo
![]()
of te wel de truken die in het artikelen worden gebruikt gebruik ik ook in me betoog

Dat zie jij misschien als angst
Maar ik viel puur over de manier waarop dit pakket gepromoot moet worden
heeft niks met reason of akai als product te maken
MAAR HET GAAT OM DE MANIER WAAROP ....
Al was het carl craig die het ZO zou verkopen dan was ik er ook over gevallen ...
Het heeft totaal NIETS te maken met angst
want je weet dat me studio uitpuilt met digitale snufjes ..
En ik gebruik reason ook gewoon ...
kijk wat hij duidelijk wil maken is dat je dat gezeik met al die verschillende apparatuur niet meer hebt
met het gebruik van reason .. geen modules die je eerst in moet stellen voordat je ook maar 1 geluid er uit krijgt
daar is reason perfect voor want alles is op elkaar afgestemt
en die aansluit/instel problemen zijn history ....
Laatst gewijzigd:

)
(dit is dus een voorbeeld he
Want de analoge jongen bekend om zijn synthgeweld enz. gaat over op Software