Liam howlett gaat software. (Reason)

Tja........ op de mackie site verteld ie hoe trots die is op zijn mackie d8b en alle hardware die eraan hangt........dus allemaal sell sell sell reclame.....wat een bullshit. Ik vond Fat of the land toch al een kut album, de 1ste 2 zijn classics vooral music for the jilted generation........ Maar ik wacht natuurlijk net als iedereen op zijn nieuwe album.........en dan zien we wel of de prodigy definitief afgeschreven is.....of juiste een comeback maakt !

Re: Re: Liam howlett gaat software. (Reason)

Origineel geplaatst door bobaphat
Ik geloof dat soort dingen ook nooit zo. Het is heus wel mogelijk hoor om met reason iets te maken wat uit kan, maar of het een baanbrekend resultaat op zal leveren vraag ik me af. Daar is een dergelijk programma net niet complex genoeg voor.

Uhh, echt wel dat er zat mensen zijn die er goeie tracks mee maken.

Origineel geplaatst door C-Code
Tja........ op de mackie site verteld ie hoe trots die is op zijn mackie d8b en alle hardware die eraan hangt........dus allemaal sell sell sell reclame.....wat een bullshit. Ik vond Fat of the land toch al een kut album, de 1ste 2 zijn classics vooral music for the jilted generation........ Maar ik wacht natuurlijk net als iedereen op zijn nieuwe album.........en dan zien we wel of de prodigy definitief afgeschreven is.....of juiste een comeback maakt !

Ja, en herinnert U zich nog die Dynaudio reclame, zit 'ie daar cool te wezen op z'n subwoofer ter grootte van een flinke wasmachine met een peukie... meneertje is niet vies van reclame
Wat die albums betreft : groot gelijk

Origineel geplaatst door bobaphat
Ik geloof dat soort dingen ook nooit zo. Het is heus wel mogelijk hoor om met reason iets te maken wat uit kan, maar of het een baanbrekend resultaat op zal leveren vraag ik me af. Daar is een dergelijk programma net niet complex genoeg voor.

af en toe wordt ik hier echt een beetje achterlijk...... iemand zegt dat Reason em weer een tool heeft gegeven om snel nummers te bedenken en uit te werken, niet meer, niet minder...... verder legt ie ook nog eens behoorlijk duidelijk uit dat ie daarnaast ook nog es analoge synths voor z'n basslines ed gebruikt, en veel in protools doet, maar veel mensen beginnen hier gelijk moord&brand te gillen..wtf fuck is dat toch voor snobisme.....het lijkt wel blinde paniek of angst ergens voor?

ohja, alsof een MPC of TB303 complex zijn......... wat zegt de complexiteit van een tool nou in godsnaam over het kunnen van een muzikant en wat er vervolgens aan geluid/muziek uit komt rollen??? :stupid

Origineel geplaatst door Soundtrooper
Ja, en herinnert U zich nog die Dynaudio reclame, zit 'ie daar cool te wezen op z'n subwoofer ter grootte van een flinke wasmachine met een peukie... meneertje is niet vies van reclame
Wat die albums betreft : groot gelijk

daar heb je gelijk in, maar wie zegt dat ie niet helemaal gelukkig was met die dynaudios?

Dat weet ik wel Olaf, ik zou er ook niet over mopperen ;)
Het ging er maar om dat 'ie wel graag wat centjes bijverdient (nog meer; indertijd toch zeker)

Dus waarschijnlijk zien we Liam met een stuk minder gear op het podium.. =(
Erg zonde want ik was daar altijd flink van onder de indruk hoe hij alles wist te bedienen..

staat die daar dalijk als een soort computer wizz met alleen een laptop te beuken.. 8o) :frons:

Ach ja wat maakt het allemaal uit....
Het is dan Propellerheads waarschijnlijk wel gelukt die reclame want jullie happen allemaal inclusief ikzelf 8o)
En wat dan nog als Liam Reason gebruikt mooi dan toch ! Het gaat toch om het uiteindelijke resultaat en ja dat het ene album beter is als het andere.... over smaak valt te twisten toch...
en knappe jongen die Liam zijn kunstjes nadoet!

Liam howlett gaat software................

Boeien. Al stap ie over op musicmaker,ik lig er nie wakker van. Als hij daarmee gelukkig is mooi toch.:okdan:

Olaf jij sta ook snel op je achterste poten als we het over software hebben
Het gaat er gewoon om dat het natuurlijk een reclame stunt is en altijd wel wat aangedikt is
Ik zeg niet dat het een leugenaar is en niet met Reason werkt.
Is gewoon het zelfde als Bob Moog reclame maakt voor Autoria (mischien vaut gespeld) of Studio Electronics.
Het blijft natuurlijk een knap stukje software volgens mij en ik ga het 1 dezer dagen wel is proberen.

Toch moet ik Olaf wel een beetje gelijk geven........

Als Liam met de nieuwe onwijs toffe MPC1000 had gestaan, had je er waarschijnlijk niemand over gehoord.....

Maar nu gaat iedereen ineens piepen omdat Liam met reason werkt............

En uiteraard is dit reclame, en natuurlijk is het niet allemaal waar.............................net als al die andere HYPE rotzooi die je continue voor je neus krijgt.

Korreltjes natrium

ik ben het ook met olaf eens en vind idd dat sommige wel wat meer mogen lezen en niet ff een stukkie ;), want denk dat de meesten dat gedaan hebben..lol hij doet 50% van zijn werk met reason, haalt zijn basses nog steeds uit analoog spul en gebruikt protools er ook nog eens naast. zal best dat ie een d8b heeft van mackie en dat ie er hardware aan heb hangen en dat heb er ook niks mee te maken. er staat ook dat ie zijn troep uit reason, nabewerkt. dus dat zal ook wel een hoop doen en duidelijk is me dan ook nog niet of dat dan wel hardware is of bijv protools. iig vind ik het wel strak werk als het hem lukt met reason en mij niet, maar dat is dus nu wel duidelijk. dat is vette onkunde van mij :D

Als hij met Reason een wreder album maakt als Fat o/t Land.. beter toch? Die was idd kut...

What, specifically, don’t you use Reason for?
– When it comes to bass sounds, I’m pure analog and I don’t use soft synths for bass at all. There’s just no substitute for analog. Instead, I’ll take an Oberheim, Moog, Korg MS-20 or something, sample a sequence of it playing, rex it up and then bring that back in Reason and lock it in there. I do occasionally use the softsynths to put melodies down – I’d say maybe 50% of the synths, the top line and high end stuff, is Reason. I can’t as of yet use it for everything – obviously you can’t record vocals into it – but ultimately, what Reason does have by way of limitations is also one of its strong points. It forces your imagination to be more on the board, you have to dig it out of your head rather than just going “well, I just can’t do that in there”. I never saw it that way, I mean if something you want to do is completely off limits then just use another program, no big deal.

niet zo zeuren mensen, jullie zijn gewoon bang voor De Grote Digitale Revolutie :D :duivels:

ach:)

Het kan ook zijn dat liam reason als scratchpad gaat gebruiken,en dat de makers van reason de boel uit vergroten.
(of gewoon de knuppel in het hoenderhok gooi effect,werkt ook als promotie...mensen worden geprikkeld en daardoor nieuwschierig)
Liam heeft een comeback nodig,dus af en toe je naam in verschillende reclame campagnes laten voorkomen is ook niet verkeerd.
Af en toe een teken van leven zeg maar.
Maar wat dan nog als hij reason gaat gebruiken,het wordt toch afgemixed in the strongroom in londen:D
dus klinken zal het toch wel:)

The new Prodigy album “Always Outnumbered, Never Outgunned” is slated for a spring/summer 2004 release.

Origineel geplaatst door olafmol
tjonge jonge.....beetje lezen mensen..er staat nergens dat ie z'n hardware niet meer gebruikt, sterker nog......

of jij moet beter lezen
ik heb nog niemand hier zien beweren dat ie geen hardware meer gebruikt ..

ik had natuurlijk wel het hele stuk door geskipt .. :D

en wie stond er als eerste op zijn achterste benen toen dit als reclame werd bestempeld ?

:D

dat ie hierdoor iets krijgt is zeker duidelijk
sponsoring is the way to go tegenwoordig

zelfs robbie williams verkoopt alles waar hij zijn naam aan kan verbinden ..

En off topic

ik vond fat of the land errrrrrg vet

word tijd dat jullie eens een echte studio leren waarderen ..
luister dat generation album en dat fat of the land album maar op een profi geluidsysteem ..

dan hoor je het verschil in vetheid wel ...

:D

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Toch moet ik Olaf wel een beetje gelijk geven........

Als Liam met de nieuwe onwijs toffe MPC1000 had gestaan, had je er waarschijnlijk niemand over gehoord.....

Maar nu gaat iedereen ineens piepen omdat Liam met reason werkt............

En uiteraard is dit reclame, en natuurlijk is het niet allemaal waar.............................net als al die andere HYPE rotzooi die je continue voor je neus krijgt.

Korreltjes natrium

je bedoeld de machinedrum jena .. de machinedrum
de mpc is een zeer mooi divers apparaat en ik wil er niks negatiefs over horen ...

:luv:

Origineel geplaatst door Soundtrooper
Ik geloof niet dat ik erg veel interesse heb in de "nieuwe" Prodigy....

hoezo bekrompen:D

het ligt er tegenwoordig aan wat de getalenteerde artiest voor gear heeft ?
of ligt het aan zijn kunnen met zijn gear?

Back