Videogames van de jaren 80/90- post hier je ervaringen.

lol ! :D

erug grappig die commercials, zeker die ene Australische (met die dames in badpak op de glijbaan)

:okdan:

kwam me idd al bekend voor... reeds eerder geplaats door SF's eigen Andre Kuipers :D

Attachments

• astro.jpg
    astro.jpg
    20,5 KB · Bekeken: 114
Nee wel opletten mannetje. De mijne kijkt de andere kant op net als die Astronaut van jou. en nu niet stiekum de jouwe veranderen. foei!! :dubbel:

Ja Astro, zo kan ik het ook! Gisteren keek die van jou óók naar rechts! :o:

Origineel geplaatst door 6 trak
onzin... voor nog altijd 33% kijkt jouw'n huidige avatar hetzelfde... niet zo jokken hoor! dat vind mama vast niet goed!

en die 1 % dan?

Origineel geplaatst door 6 trak
[groff topic] ook een fijne signature heb je trouwens... [/groff topic]

Krijg een beetje het gevoel dat je het allemaal wel erg serieus oppakt. Blijft leuk was geen reactie om te zeggen "oh, deze hebben we al gehad", "maar een verwijzing op het stukje retro gaming". Maar ja, krijg zo langzamerhand het gevoel dat het een beetje vernijnig begint te worden. Mijn reactie op jou was ook ludiek bedoeld, maar pakt blijkbaar dus niet zo uit. Ik heb een beetje het gevoel alsof ik een heilige graal heb aangeraakt. Klopt dat? En die signature. Nou, die is echt niet serieus te nemen!!

Trax :biertje: daar pakken we een keer een biertje op. (Space-Robot en ik zijn van plan om een keer een Nijmegen meeting te houden.)

Origineel geplaatst door astronaut
(Space-Robot en ik zijn van plan om een keer een Nijmegen meeting te houden.)

Een astronaut en een Space-Robot, dat kan niet anders dan "gesellig" zijn !!! 8)

Toevallig geen Aap nodig? :D

Back