Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door bobaphat
Met de fm7 en aanverwante hardware bakken kan je echt van metaalkletsende kille bassen maken. Dat zie ik echt niet lukken op de fm7, ik heb geprobeerd maar tevergeefs

[ook off topic, maar Slipperman heeft het toch al gevonden] Meen je dat nou? IQ, Pallas, Pendragon, Arena, etc. lijken toch helemaal niet op die Genesis? Die staan veel en veel dichter bij Genesis vanaf And then there were three en later en bij het vroegste werk van Marillion. Vroege Genesis (behalve Trespass) staat mijns inziens veel dichter bij bepaalde dingen van Yes, Gentle Giant en Emerson, Lake and Palmer (al is Gensis tussen '71 en '76 toch wel erg uniek).Origineel geplaatst door Phase
off topic: heeft slipperman welleens van bands als IQ, Pallas en Pendragon gehoord? moet je goed vinden als je van Genesis houd ten tijde van "selling England"
Origineel geplaatst door Cheimoon
[ook off topic, maar Slipperman heeft het toch al gevonden] Meen je dat nou? IQ, Pallas, Pendragon, Arena, etc. lijken toch helemaal niet op die Genesis? Die staan veel en veel dichter bij Genesis vanaf And then there were three en later en bij het vroegste werk van Marillion. Vroege Genesis (behalve Trespass) staat mijns inziens veel dichter bij bepaalde dingen van Yes, Gentle Giant en Emerson, Lake and Palmer (al is Gensis tussen '71 en '76 toch wel erg uniek).

Hij heeft niet enorm veel met de synclavier gedaan. zijn lijstje bestaat uit:
Origineel geplaatst door bobaphat
Hoe zit het nou met die fm7 dan?? Ik krijg daar echt niet die metaalklanken uit die je uit een dx haalt. Ik vind die FM7 zowiezo kut. ALlemaal lelijke tikjes, en hij klinkt erg dun