Winterjam ????????!!!!!!!!??????

Origineel geplaatst door 6 trak
10% dat de 'buurmaan' bedoeld... ofzo...

mischien kunnen we beter spreken van de Top 40%...
niet? ...nou dan niet...

kijk hij zegt ik vind 90% van de top 40 bagger. De buurman vind dat ook van de top 40. Ook 90% maar andere nummers. Kan niet... 80% is gelijk aan elkaar moet wel aangezien er voor de buurman maar 10% overblijft...

Bananaworld vindt 90 % van de de top 40 onuitstaanbaar. De buurman vindt ook 90% van de top 40 niet om aan te horen. Alleen de 10% die dus wel goed is voor Bananaworld, is niet (volledig) dezelfde 10% voor de buurman. Wat is hier wiskundig dan fout aan?

En weer ontopic: Winterjam!

'... Good times with family and friends, whoohoohoo...'

Fantastische tekst, dat is pas muziek. Ik kan inderdaad niet wachten tot het lente is:

'... This ain't nothing but a Springjam, the sun is burnin' and birds are flyin' again, whoohoohoo...'

:r

Origineel geplaatst door DeLoN
Omdat er zat mensen met "oorkleppen" op gewoon geen bredere perspectief van muziek luisteren hebben en zich dus houden aan eenvoudig herkenbaar melodietje met refrein...
Beter kennen ze niet en vaak ook te koppig (ik noem t zelf "te soft"), om met hun oortjes te expirimenteren.

ik vind pop geen hol aan :r , aan jim niet, aan heel die idols shit niet, die gast kan niet eens zingen schele ******* :bekdicht: (ik kan ook niet zingen hoor) zegt ie dat hij liedjes schrijft die goed bij zijn stem passen 8o) , schrijft hij ze uberhaupt wel zelf?

publiciteit en hype he, een goed team samen om geld in het laatje te krijgen :gaap:

Ik heb eigenlijk stiekem wel respect voor iemand die zoooo'n overduidelijk aftreksel en goedkoop commercieel trucje gebruikt en er nog zo makkelijk mee wegkomt ook. Ik vind het zeker grappig.

pfff nou geweldig, ik heb nog meer respect voor een junk die op straat wat geld probeert te vangen door 3 akkoordjes op z'n gitaar te tokkelen

Origineel geplaatst door Camiel Toe
Bananaworld vindt 90 % van de de top 40 onuitstaanbaar. De buurman vindt ook 90% van de top 40 niet om aan te horen. Alleen de 10% die dus wel goed is voor Bananaworld, is niet (volledig) dezelfde 10% voor de buurman. Wat is hier wiskundig dan fout aan?

40*0.9 is geen heel getal

blijkbaar vind ie sommige nummers een beetje bagger :D

Bambam vind je dat commercieel gezien slim.

Dat kan elke boerenpummel toch bedenken.

Summerjam/winterjam...

Daar gaan me hersenen wel van kraken hoor, hmm schei uit krijg koppijn...

Van die winterjam dan he*D

daar gaat het totaal niet om...het is commercieel gezien slim als het geld in het laatje brengt...

men neme een kerstbelletje...inspelen, quantisen..nieuw vocaaltje

en kassa....dus is het commercieel gezien een slimme zet, iig op de korte termijn dan

Origineel geplaatst door hansbakker
40*0.9 is geen heel getal

blijkbaar vind ie sommige nummers een beetje bagger :D

40 x 0.9 is nog steeds 36 en dus nog steeds een geheel getal..

Terug naar de basisschool jij en VLUG!!! :stupid

Back