welke synth gebruikte Mr fingers?

Origineel geplaatst door OK computer
ik zie dat mijn vraag heeft geleid tot in mijn ogen haast wetenschappelijk vakjargon..doet me deugd, alhoewel ik er niets van begrijp. na uren zwoegen heb ik het uit mn fm7 kunnen toveren. godzijdank. en nu kan ik met gerust hart slapen:z
vakjargon... ach zo leer je nog es wat he...? ;)

FM7 is een beetje 'nep'... het is nl. meer dan alleen de 'ouderwetse' FM... zelfde geld voor de DX-200.
bij deze 2 heb je een subtractive-synthese-jasje om de additive heen zeg maar...

Ik ken deze plaat niet (zo uit m'n hoofd), maar de bas van "Can you feel it" is in ieder geval een Juno-6. Stond in een interview.

Origineel geplaatst door OK computer
En na uren zwoegen heb ik het toch uiteindelijk uit mn fm7 kunnen toveren. godzijdank.

... en nu ???
dat geluid is al eens gedaan hoor....
:Z

sjees bamski en dat noemt zich een house dj ;)

foei !!

mr fingers = larry heard
bakt er tegenwoordig niet zoveel meer van maar was de bakermat voor veel vervolgstromingen
distant planet is een fav van me (en ook i'm strong (ps boba als je die r&s kwijt wil ;))
halve k. saunderson werk van erna lijkt hier op geinspireert ..

hij is iig een legende

Origineel geplaatst door 6 trak
vakjargon... ach zo leer je nog es wat he...? ;)

FM7 is een beetje 'nep'... het is nl. meer dan alleen de 'ouderwetse' FM... zelfde geld voor de DX-200.
bij deze 2 heb je een subtractive-synthese-jasje om de additive heen zeg maar...

echt makelijker maak je het niet voor hem he;)

Nuhh die Im strong doe ik niet weg,,, ik heb hem altijd bij me als ik moet draaien. maar het moet te doen zijn om hem te vinden,, op R&S dan tenminste.

Ik vinnd Missing You van Larry Heard ook een hele sterke track. Dont sleep on it..

Origineel geplaatst door Bass
... en nu ???
dat geluid is al eens gedaan hoor....
:Z

Nou nu ga ik er een nummer mee maken, en terwijl ik bezig ben heel veel plezier hebben..:biertje:

Origineel geplaatst door bambamstudio
wie is Mr fingers :confused:

Oei oei! Wat pijnlijk om dit de lezen!
Nou, ga er maar gauw naar luisteren dan!

Elementary, my dear Watson.

R.

Origineel geplaatst door bobaphat
Nuhh die Im strong doe ik niet weg,,, ik heb hem altijd bij me als ik moet draaien. maar het moet te doen zijn om hem te vinden,, op R&S dan tenminste.

Ik vinnd Missing You van Larry Heard ook een hele sterke track. Dont sleep on it..

ik heb hem ook op r&s maar nog een extra exemplaar vinden is erg moelijk
vooral die vocale versie is bij mij favoriet ...

ik zal nog eens op gemm.com kijken

missing you zegt met wel wat
on a corner called jazz is trouwens ook erg oke !!

die heb ik nog op tape van de laatste aflevering van for those who like to groove

Origineel geplaatst door MadR
sjees bamski en dat noemt zich een house dj ;)

foei !!

mr fingers = larry heard
bakt er tegenwoordig niet zoveel meer van maar was de bakermat voor veel vervolgstromingen
distant planet is een fav van me (en ook i'm strong (ps boba als je die r&s kwijt wil ;))
halve k. saunderson werk van erna lijkt hier op geinspireert ..

hij is iig een legende

larry heard ken ik wel, weet ik veel dat ze hem mr fingers noemen....

Back