Wie op synthforum houdt zich bezig met het produceren van hardcore?

laatste bericht 2004?:stupid
maar ik vind dat mijn naam hier ook moet staan
produceer hardcore terror darkcore
en een mengeling van dat soort pracht herrie

Er is een kans dat ik me waag aan Happy Hardcore... maar dan gecombineerd met o.a. de Hobo, toch één van mijn favoriete geluiden.

Ook hier is het voornamelijk hardcore wat uit de monitors knalt. Voornamelijk mainstream, maar ook uitstapjes naar wat experimenteel werk.

.
Leeft hardcore nog een beetje in de states dan?

Ja Agnostic Front, D.R.I. en Bad Brains treden nog regelmatig op. En dat zijn toch wel DE hardcore instituten.:dubbel:

over hardcore instituten gesproken

LindaLovelace.jpg

Als je mijn tracks 3x zo snel afspeel heb je ook HardCore, dus ik ben eignelijk een hele langzame leerling :P

Hardcore sinds '92 en sinds '97 trance en van alles tot back to basic synthesizer en electro, als het maar analoog klinkt! Maar ff ontopic weer: Het ziet er naar uit dat ik weer een doorstart ga maken met Hardcore als ik mn studio weer op orde heb en puur voor de lol uiteraard. Dat corrupte Buma/Stemra/RIAA gebeuren daar doe ik niet meer aan mee. =) :walker:

Hardcore, af en toe een uitstapje naar Hardstyle... maar vaak zie ik de BPM-instelling al snel weer stijgen...

Zo k zal me ook meteen melden als hardcore creator. Style? geen id hoe ik 't kan noemen. zal binnekort wel een link droppen zodat bekend kan worden hoe t ongeveer heet.

Hardcore sinds '92 en sinds '97 trance en van alles tot back to basic synthesizer en electro, als het maar analoog klinkt! Maar ff ontopic weer: Het ziet er naar uit dat ik weer een doorstart ga maken met Hardcore als ik mn studio weer op orde heb en puur voor de lol uiteraard. Dat corrupte Buma/Stemra/RIAA gebeuren daar doe ik niet meer aan mee.

Het ziet er naar uit dat het nu ook echt gaat gebeuren ;)

Toch grappig om na ruim 2 jaar hier weer eens terug te komen en te zien dat er zo weinig rpls zijn geweest, er is hier op t forum ook een tread met ruim 4000 post met bijna 200 pgs over het hoe samen te stellen van een simpel hardstyle kikkie :P Kennelijk toch erg ingewikkeld met software dan ?

Anyway ik ben benieuwd naar wie nog bezig is met Old School Hardcore periode 92-toen speedy-j er mee begonnen was tot 97-toen gabberpiet het om zeep hielp, volgens de traditionele methode; 909-juno1/2-mono/poly-vx-90, wat samples voor de breaks/screams en fm bakjes voor andere leadjes en tralaria er omheen ? :D

Back