Kevin
Tis niet te gleuven
Nou heb vandaag eindelijk een Nord Modular hiero staan maar wat schetst mijn verbazing nu weer..
Kan ie niet communiceren met m'n PC door de MIDI Interface...
Dit had ik al eens met een Nord Micro Modular en de Opcode Studio 64X (door een Emagic MT-4 te kopen was dit opgelost)
Nu heb ik dus waarschijnlijk hetzelfde in combinatie met mijn Aardvark Direct Pro 24/96 hij zegt namelijk dat hij de poort niet kan openen :confused:
Wie kan mij dit verklaren of helpen zonder dat ik ineens weer een nieuwe MIDI interface moet kopen (MT-4 is overigens al weg
)
Had ook al wat gezocht (misschien niet goed genoeg) op het forum maar kreeg niets vergelijkends zo gauw gevonden..
Kan ie niet communiceren met m'n PC door de MIDI Interface...
Dit had ik al eens met een Nord Micro Modular en de Opcode Studio 64X (door een Emagic MT-4 te kopen was dit opgelost)
Nu heb ik dus waarschijnlijk hetzelfde in combinatie met mijn Aardvark Direct Pro 24/96 hij zegt namelijk dat hij de poort niet kan openen :confused:
Wie kan mij dit verklaren of helpen zonder dat ik ineens weer een nieuwe MIDI interface moet kopen (MT-4 is overigens al weg
)Had ook al wat gezocht (misschien niet goed genoeg) op het forum maar kreeg niets vergelijkends zo gauw gevonden..