Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door maxdox
su700....
nét niet de rs7000
met de asr-x en jx-3p had ik het andersom:
Ik mis ze![]()

Origineel geplaatst door Fatar
de spectral audio neptune. .![]()
soms best leuke dingen mee te doen, maar het gaat toch ontzettend vervelen dat je geen presets op kan slaan en die domme vellen die je erbij krijgt om je instellingen op te schrijven werkt natuurlijk ook voor geen meter

Origineel geplaatst door dumdumdadumdum
daar ben ik het ook wel mee eens, key-J, maar ook al is de Equinox een goede synth, met zeker veel gebruiksmogelijkheden, ik denk dat het ding niet op het podium thuishoort. Maar ik ben het met je eens dat hij in een studio goede diensten kan bewijzen, met name de synth-klanken.
Origineel geplaatst door trash
mfb synth
korg z1
jx8p
tascam m2600
Origineel geplaatst door Key-J
Aankomende zaterdag zal ik voor het eerst zonder deze module spelen, en dus op het podium aan de gang gaan met de Equinox. Ben dus benieuwd...
Ik denk dat de Equinox misschien toch wel zijn mannetje staat op het podium, maar over 2 maanden kan ik dat misschien wat beter beoordelen.
Origineel geplaatst door dumdumdadumdum
Veel succes in ieder geval met je optreden, laat even weten hoe de synth het gedaan heeft?
Origineel geplaatst door metatron
Juno 106, dacht altijd dat je daar vette bassen uit kon halen, nee dan is m`n virus beter voor datsoort dingen.

)