Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

)
nee schoot voor mij absoluut niet op. vond niet dat je je sounds echt lekker kon bewerken zoals bij sommige andere synths. ook het geluid is eigenlijk best wel zwaar ruk. (hem m gelukkig net verkocht)
)Origineel geplaatst door metatron
Juno 106, dacht altijd dat je daar vette bassen uit kon halen, nee dan is m`n virus beter voor datsoort dingen.

Origineel geplaatst door Rubenes
Korg EMX-1. Leek me fantastisch, totdat ik ondekte dat hij monofoon was. Meteen ingeruild.
. (kan ook aan mij gelegen hebben)Origineel geplaatst door Roel
ik vond de nord micromodular, leek helemaal te gek maar toen ik erachter kwam dat werken met een monitor en muis niet zo leuk was, heb ik m maar weer verkocht... heb het 2 keer geprobeerd overigens! en 2x zelfde conclusie
Origineel geplaatst door MARCO2
Leuke thread!
Vooral geinig om te zien dat bepaalde synths die regelmatig door forum-gebruikers geroemd worden, weer door andere gebruikers als kut ervaren worden!
Origineel geplaatst door Frer!k
Onbegrijpelijk dat iemand niet van een Nord Modular kan houden. Eigenlijk ALLES is wel mogelijk met dit ding...![]()

Origineel geplaatst door OnAcid
De Clavia NM wordt vaak vergeleken met een zwitsers zakmes. Om mijn brood te snijden gebruik ik liever een normaal mes ipv een zakmes met 99 mogelijkheden...
Dat alles mogelijk is, wil nog niet betekenen dat iets ook goed is. Kijk maar naar de mobiele telefoons van tegenwoordig. Die krengen kunnen alles, maar gewoon even snel bellen (zonder de handleiding hoeven te lezen) is er bijna niet meer bij.![]()
Origineel geplaatst door Rubenes
Leek me fantastisch, totdat ik ondekte dat hij monofoon was. Meteen ingeruild.