mijn studio ergernissen

Slipperman

Rooibosje iemand?
Waar ik me echt dood aan erger in mijn studio is mijn rackkast... opzich gewoon goed gebouwt. alleen zul je net zien dat niet alle modules even groot zijn of even grote gaten. en helemaal erg... het kooimoer principe... tis de bedoeling dat je dat ding 8er je profiel klemt en zo die schroef erin schroeft of boort. Nou vergeet het maar... het gat is net wat te groot en dus blijft de schroef in het profiel steken. je krijgt hem er dus niet doorheen geboord... oplossing: kooimoer aan de voorkant bevestigen. Maar ook dit gaat niet zo makkelijk als het lijkt... eerst moet je die hele kooimoer met hamer en tang bewerken om vervolgens met polsontwrichtingen hem erin te krijgen... nah eindelijk pokke ding erin dan wil je je module ophangen. Dit is ook niet zo geweldig makkelijk als het lijkt. Probeer jij maar eens met 1 hand dat ding te ondersteunen (en ze zijn aardig zwaar...) en dan dat ding er met de andere hand in te schroeven. Je denkt haha ik ben slim ik doe de schroeven alvast in de gaatjes die in me module zitten. Leuk kom je tegen de kooimoer dondert dat ding op de grond... tja sta je dan weer half uur te hannesen om dat ding erin te krijgen... nah eindelijk hangtie maar dan komen er twijfels... hangtie wel goed of nog erger hangt hij wel stevig... heb alles maar uit me rack gehaald behalve me mixer en patchbay. vertrouw het al niet meer...

Ik leg mijn rack altijd op z'n rug als er geschroeft moet worden. Dan kun je je gier gewoon erin hangen en daarna schroeven. (en ja, ik werk ook met kooimoeren)

geen problemen met het geschroef hiero

Of naar de sportschool gaan, sterke armpjes kweken ;)

:D

Attachments

• arm.jpg
    arm.jpg
    13,2 KB · Bekeken: 97
Back