Ah ja, de Clone Theory van Electro Harmonix.
Dat pedaal is ook superveel gebruikt door The Cure.
Mooi pedaal hoor!
Dat pedaal is ook superveel gebruikt door The Cure.
Mooi pedaal hoor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
andere tijdsgeest destijds...de huidige generatie kan zich daar gewoon weinig tot niet mee identificeren hoe graag ze ook 'zouden willen'. die muziek moet je geleefd hebben, niet zomaar nadoen. maar goed, het is hip he om oude nummers uit die tijd ineens kool te vinden zonder te weten waarom... vals sentiment...Origineel geplaatst door murc
kunnen we dat ook maken met onze moderne spulletjes...denk het wel..
allleen is die kreunende zieltjes sound gewoon effe niet meer hip..denk ik..teveel voor de huidige overbeladen geestjes ?
Origineel geplaatst door 6 trak
andere tijdsgeest destijds...de huidige generatie kan zich daar gewoon weinig tot niet mee identificeren hoe graag ze ook 'zouden willen'. die muziek moet je geleefd hebben, niet zomaar nadoen. maar goed, het is hip he om oude nummers uit die tijd ineens kool te vinden zonder te weten waarom... vals sentiment...

andere tijdsgeest destijds...de huidige generatie kan zich daar gewoon weinig tot niet mee identificeren hoe graag ze ook 'zouden willen'. die muziek moet je geleefd hebben, niet zomaar nadoen. maar goed, het is hip he om oude nummers uit die tijd ineens kool te vinden zonder te weten waarom... vals sentiment...

dankOrigineel geplaatst door gerrie79
je klinkt een beetje als een verschompelde oude zak![]()
helaasch val ik in het niet bij sommige anderen hiero...Origineel geplaatst door 6 trak
dankhelaasch val ik in het niet bij sommige anderen hiero...
geit in je avatar! beschouw mijn vorrige berricht als een goedkope grap en een niet zo bedoelde opmerking, ik heb spijt. Ik wil namelijk morgen niet wakker worden, mezelf in de spiegel bekijken en concluderen dat
mij heeft getransformeerd in een verschompelde balzak met schaamhaar tot aan de grond. nogmaals mijn excusses! 
Origineel geplaatst door Catalunya
Dit nummer wat Opel gebruikt in de TV reclame klinkt ook nog steeds lekker
Heaven 17 - Temptation
(nasty girl vind ik vele malen beter maar staat niet oip U-toep... wel op de toppop site
)Origineel geplaatst door gerrie79
wat heeft dit met joy divission te maken:confused: want als we op die toer gaan doe mij deze deze dan maar(nasty girl vind ik vele malen beter maar staat niet oip U-toep... wel op de toppop site
)

) . . . god, wat lekker on top ic enzooo...
.... of zo.ach ja, Laura Fygi is nu into jazz... wie had dat ooit gedachtOrigineel geplaatst door gerrie79
(en ja ik weet dat ze nu into jezus is en zo... maar destijds met nasty girl.....daar kunnen die hollandse boerinnen niet aan tippen) . . . god, wat lekker on top ic enzooo...
Origineel geplaatst door gerrie79
fuck, ik ga die nasty girl vanavond ff op you-poep zetten want die motte gewoon ff zien... fuck ik ben.... of zo.

maar ja op toppop is ie beter... maar inderdaad dat ritme, that's does it for me
......
ach ja, Laura Fygi is nu into jazz... wie had dat ooit gedacht
http://video.google.nl/videoplay?do...=15&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=7
Origineel geplaatst door Imipolex
yep! zeer leuke film. Erg goede scenes met 'joy division', en die acteur die Ian Curtis speelt is gewoon eng, zo erg lijkt ie. Heb ooit een concert van JD overgeslagen in de Effenaar in de jaren tachtig, want ik ging elke week al en had even geen zin....!!! Idioot. Was een van hun laatste concerten dus. Heb er wel een tape van... Daar hoor je de lokale Rockers proberen het concert te verkloten. En die gitarist heerlijk vals spelen zo nu en dan.
Heb ooit ook nog het eerste concert van New Order in Nederland, in Hal 4 in Rotterdam gezien, toen de bassist in elkaar geslagen werd. Was best slecht ook, en ze waren de hele tijd die arme Gillian aan het afzeiken omdat ze de nummers nog niet kon spelen. Heb ze daarna nog gezien in Paradiso, op wat later bleek de verjaardag van IC's zelfmoord te zijn, toen speelden ze in de 'toegift' alles van Joy Division achter elkaar... Krijg nog kouwe rillingen als ik eraan denk.
Hoe dan ook, heb die muziek jaren niet meer kunnen draaien. Maar sinds die film weer wel. En 'True Faith' vind ik echt een geweldig stuk muziek.
zo zo de toeppoep versie nog wel...Origineel geplaatst door gerrie79
o ja, er bestaan meer dan you-poepmaar ja op toppop is ie beter...