Vraag aan hiphop producers

C738

Meubilair
Origineel geplaatst door d.b.1
yo yo c man die gast is echt vet en ja het geeft een bepaalde sfeer dat gekraak en geruis heerlijke beats ook die hij maakt

....Hij's best wel dun eigenlijk....
;)

-C-

Re: Re: Re: Re: Vraag aan hiphop producers

Re: Re: Re: Re: Vraag aan hiphop producers

Origineel geplaatst door C738
....Hij's best wel dun eigenlijk....
;)

-C-

na alles dat steeds meer en meer moet zijn is dit wel heel erg fris
de meeste beats moeten alsmaar dikker en gaan daarom op elkaar lijken

Origineel geplaatst door Chinetti
En waarom gebruiken reclame makers dan dat Engels? Om de jong over te komen. Waarom jong? Omdat jeugd een prima doelgroep is. Waarom dan Engels? Omdat de jeugd die taal te pas en te onpas bezigt. Waarom bezigt de jeugd die taal? Subculturele invloed.

En waarom ben ik nu weer 'narrow minded'? Moet dat een belediging zijn? Ik trek dingen in twijfel en zoek verklaringen, dat is toch niet echt 'nauw van geest'? Als er al iemand binnen deze discussie een krap brein heeft, dan zal die eer jou ten deel vallen, omdat jij dingen die ik zeg als het verkondigen van waarheden ziet.

Ik ben voorlopig gedaan met dit gesprek.

Waarom slingerdt jou mening van links naar rechts?

Zei jij een paaar blokken geleden niet dat het stompzinnig was om Engelse woorden te vermengen met Nederlandse zinnen? Als jij dat vindt,..dan zijt het zo vrind. Ik sluit mij daar niet bij aan.

En wat jij dus zegt is dat uiteindelijk alle reclame's met het oog op de jeugd zijn gemaakt?? Hahaha....

Voor de rest kunnnen we het hier idd maar beter bij laten. Ik vind jou werkelijk narrowminded. Het is allemaal terug te voeren naar mijn eerste note over dit onderwerp. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening,...maar ik hekel mensen die alles dat niet in hun gedachten-straatje past maar afdoen als "stompzinnig" en wat al dan niet.

Leave it alone already....it's a wrap.

Was laatst ergens waar we ook zo'n dergelijke discussie hadden en daar kwamen we tot de conclusie dat je met een MPC Beats maakt en met andere dingen een arrangement..(spreek arrangement op z'n frans uit als arranzjemaant)

:biertje:

In het kader 'no offense intended'...

...waarom komt deze vraag van Bambam die zichzelf uitgerekend 'deejay' noemt?
Ik bedoel, waarom niet gewoon 'platenridder', dan?

:duivels:

Sorry maar ik snap van deze thread ff geen ene moer.. Is er een aantal post verwijderd ofzo? :confused: :confused:

Hahahahahahh,...something deeeead wrong up in thi mo'fucka mayne. *Om ff in de sfeer v.h. draadje te blijven*

Back