Origineel geplaatst door d.b.1
yo yo c man die gast is echt vet en ja het geeft een bepaalde sfeer dat gekraak en geruis heerlijke beats ook die hij maakt
....Hij's best wel dun eigenlijk....

-C-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door d.b.1
yo yo c man die gast is echt vet en ja het geeft een bepaalde sfeer dat gekraak en geruis heerlijke beats ook die hij maakt

Origineel geplaatst door C738
....Hij's best wel dun eigenlijk....
-C-
Origineel geplaatst door Chinetti
En waarom gebruiken reclame makers dan dat Engels? Om de jong over te komen. Waarom jong? Omdat jeugd een prima doelgroep is. Waarom dan Engels? Omdat de jeugd die taal te pas en te onpas bezigt. Waarom bezigt de jeugd die taal? Subculturele invloed.
En waarom ben ik nu weer 'narrow minded'? Moet dat een belediging zijn? Ik trek dingen in twijfel en zoek verklaringen, dat is toch niet echt 'nauw van geest'? Als er al iemand binnen deze discussie een krap brein heeft, dan zal die eer jou ten deel vallen, omdat jij dingen die ik zeg als het verkondigen van waarheden ziet.
Ik ben voorlopig gedaan met dit gesprek.
Origineel geplaatst door napalmman
Haaaaaaaahahhahahahahahahahahahahahahhaahahh,......kom op Bams,..niet zo droog yo.....