iemand vraagt Tb303 te koop voor greintje

Origineel geplaatst door mario
Hebben we hier een deal Jeroen :D ?????

gr. Mario
Jij verkoopt alles meteen weer, dus dat ga ik mooi niet doen! Ik hou hem maar!

hmmm op zich ben ik het wel met die gast eens. Ik bedoel , in principe zou over een paar jaar de DX200 ook een cultbakje kunnen zijn waar mensen grif 900 euro voor neertellen.

't is inderdaad een hype. Niet de sound, niet wat je dr mee kan, maar de belachelijk hoge prijs.

-C-

Origineel geplaatst door C738
hmmm op zich ben ik het wel met die gast eens. Ik bedoel , in principe zou over een paar jaar de DX200 ook een cultbakje kunnen zijn waar mensen grif 900 euro voor neertellen.

't is inderdaad een hype. Niet de sound, niet wat je dr mee kan, maar de belachelijk hoge prijs.

-C-

het is toch JUIST wat je er mee kan?

vette acid basslines, die je zo goed als nergens anders zo vet krijgt...

zelfde als met de 909... hij is nagenoeg benaderbaar, maar niks anders IS een 909...

dat ik als student dit zou zeggen...:D

Gewoon een slimme gewaagde advertentie, nix geks an.. die gasten die hem inleveren bij hem voor die prijs die zijn gek...

Origineel geplaatst door elektrovolt
misschien dat ik hem een mailtje stuur dat ik een MC 303 te koop heb staan...
wie anderen naait wordt zelf keihard genaaid !

Waarom heet het nou weer naaien?!?! :confused:

Tuurlijk zal hij wel weten dat zo'n ding meer dan 450euro kost...

Maar er zijn ook maar weinigen die een TB-303 hebben, en die niet weten wat de huidige marktwaarde is..

Ik vind het eerder dom, om een MC-303 aan te bieden... hij zal je vriendelijk verzoeken het ding aan iemand anders aan te bieden, want die zoekt ie toch niet.. Dus.. wat schiet je daar nou weer mee op :confused:

Origineel geplaatst door Erazotropa
Ik vind het eerder dom, om een MC-303 aan te bieden... hij zal je vriendelijk verzoeken het ding aan iemand anders aan te bieden, want die zoekt ie toch niet.. Dus.. wat schiet je daar nou weer mee op :confused:

Ik vind het gewoon heel dom om een MC-303 te kopen. Wat een prutsmasjien :kont:

Origineel geplaatst door 6 trak
of gaat het er weer eens om dat alle pro-303-SF-leden de cultstatus hoog proberen te houden...?!

Of gaat het er weer eens om dat je dit in elke thread over een 303 weer effe moet opnoemen :confused:

Ik zou zelfs geen TB 303 moeten hebben voor € 450. M'n oren beginnen te piepen van die resonance. En ik hou zowiezo niet echt van acid. :D

Alle respect is een leuk bakkie maar om eerlijk te zijn heb ik nog geen 400 € voor dat ding over...
En wat betreft die advertentie een nee heeft ie een ja kan ie krijgen hij ligt toch wel ff in een deuk als ie het ervoor krijgt..

Maarruh heeft Johhny ''V.A.'' Busca een 303 ? :D:D:D:D:D

Origineel geplaatst door Kevin
Maarruh heeft Johhny ''V.A.'' Busca een 303 ?

Als DAT zo is, dan moet ik 'm óók hebben!!
Iemand die van Kermis ballen en Modulaire Synths houdt, heeft gewoon een TOPsmaak (qua smaak in de zin van interesse..) :D

Origineel geplaatst door Erazotropa
beetje

Sorry Eraz, ik had m'n post al verwijderd.

Kwam in m'n oud hollandsch woordeboek (toen nog zonder N) het woord tegen. :D

Nou ja, meer in de donkere krochten van mijn geest....

Origineel geplaatst door OnAcid
Sorry Eraz, ik had m'n post al verwijderd.

Kwam in m'n oud hollandsch woordeboek (toen nog zonder N) het woord tegen. :D

Nou ja, meer in de donkere krochten van mijn geest....

Verwijder die van mij ook maar weer dan :D

Origineel geplaatst door C738

-C-

Dan koop je m toch niet..:D
blijft een fantastisch verhaal dat je m toendertijd gratis met een synth mee kreeg...:bekdicht:

Ik zou bijna die dude een mailtje zenden van ik heb er een en kom maar halen :dubbel:

Back