iemand vraagt Tb303 te koop voor greintje

Wie niet waagt....

Maarruh, was inderdaad weer eens lachen. :D

Hij heeft wel gelijk dat de hype over is....nu de prijzen nog. ;)

Hahaha, wat een gek zeg!!!!!!

Origineel geplaatst door mario
Dus ik moet het niet doen?

Ik dacht... is toch weer 450 euro.. ;)

in feite is nu de Moog Modular rage toch ook over met die Arturia modular? Je modular kan je dan aan mij kwijt, ik betaal per kilo 30 eurocent... zelfs nog meer dan dat je enkel voor het ijzer zou krijgen !

Origineel geplaatst door mario

Nou ja qua prijsstelling heeft ie wel gelijk...hij IS overpriced!

Origineel geplaatst door Bass
Nou ja qua prijsstelling heeft ie wel gelijk...hij IS overpriced!
Dat dat nog zo lang heeft moeten duren, voordat deze melding kwam!

Ik vind het nog steeds een prima 16 steps cv/gate sequencer met slide met een geheugen van 16 patterns en alle patterns transponeerbaar. Als je die modulair moet kopen ben je ook een zoveel geld kwijt! ;)

Maar goed. :) Verder zit er nog als bonus een synthje in, maar die klinkt middelmatig.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Verder zit er nog als bonus een synthje in, maar die klinkt middelmatig.

ja, en maar monofoon ook. nou zeg

Wat een onzin dat de hype over is, 303 = ACID = 303...! Dus acid moet dan gelijk maar dood?
Dan moeten gitaren etc etc ook allemaal voor een prikkie te koop zijn aangezien Rock allang uitgehyped is...

*** sniff vinyl ***

Origineel geplaatst door Vinyl Junk
Wat een onzin dat de hype over is, 303 = ACID = 303...! Dus acid moet dan gelijk maar dood?
Dan moeten gitaren etc etc ook allemaal voor een prikkie te koop zijn aangezien Rock allang uitgehyped is...

*** sniff vinyl ***

Als je het mij vraagt is acid een tijdloze muziekstroming en de 303 een tijdloze synth. Ik ben "bang" dat in de toekomst nog heel regelmatig acid revivals zullen zijn en 303's steeds gewilder.

Dus ik moet het niet doen?

Hebben we hier een deal Jeroen :D ?????

gr. Mario

Back