welke vocoder?

Jongens effe moeilijk:
de Synton vocoders zijn nog steeds ongeevenaard. Gewoon puik (vooral de 222). Maar ja waar vind je die?
Zelf ooit een Moog Vocoder gehad - DOM He - ik heb die 7 jaar geleden geruild voor een volledig geladen K2000. Die vocoder was echt geweldig - dus als je er nog eens een tegenkomt gewoon kopen. O-ja en een lening afsluiten of bank beroven.

Mocht een van jullie toch die sennheiser tegen het lijf lopen (en toevallig genoeg kleingeld in zijn zak hebben) dan kan die bij mij de -hele sjieke- handleiding aanschaffen. Kwam ik pas bij het opruimen nog tegen.

Was die vocoder van Battlestar niet die Bell die meneer Benny Liebrandt ook heeft?

Maar eh, d'r zijn plenty digital multi FX apparaten die ook een vocoder hebben. Bv Boss SE x0/VF1 of elk andere willekeurig respectabel merk.
En het is echt veel belangrijker om een goede carrier als source te gebruiken dan welke vocoder dan ook hoor.

Even een vraagje over een SVC350. Is dat de rackversie van de VP330. Ik weet wel dat de SVC instelbare banden heeft maar zijn ze verder niet hetzelfde?

En het is geworden.......de fireworx van tc electronics:)
geen vocoder maar wel een supervette fx bak met vocoding mogelijkheden.
Ik heb deze week een vast contract gekregen :okdan: en ga mezelf eens lekker verwennen:)

Origineel geplaatst door bambamstudio
ja als we zo gaan beginnen, dan is de Sennheiser de beste.

vocoder.jpg

Maar zo gaan we off topic. Dit zijn modellen die niet meer verkrijgbaar zijn, of je moet de lotto winnen.

Jawel music house heeft er een. En die is van kraftwerk geweest.

11000 euro.:doei:

hee monopoly die foto heb je niet zelf gemaakt ???
heb je verstand van rusische merken weet je daar winkels
mijn buren zijn rusisch

Origineel geplaatst door sander
zou ik ook zeggen :)

idd.......er zijn er maar 3 in europa.

1 kraftwerk, 1 ben liebrand, en die zullen ze ervht nog wel hebben (liebrand zeker) dus zal dit de 3e zijn.

en ach Herbie Hancock heeft er ook een....mischien....................

http://www.stoffelshome.de/vocoder/synton_syntovox_221.html

Ff voor jullie om je kwaad te maken: Jochem heeft er een en een maat van mij heeft er..... 2
Maar goed das dus die ex synton man, die ook die synton 3000 modular van 80 modules heeft, alle synton vocoders heeft (inclusief de STEREO vocoder (yep)), zowiso griezelig veel moois heeft en de Fenix ontworpen heeft. Is altijd heel leuk om bij em langs te gaan, maar je gaat toch weg met een sense of loss....

Back