[Oberheim] Cyclone

CraZ

..
Gooed.. we hebben dus een Oberheim Cyclone gekocht (eindelijk.. ) maar de grote vraag is.. "hoe werkt dat ding in hemelsnaam".

Heeft er iemand een manual of iets dergelijks ??

BTW.. bedankt Synthiaks..

Heel veel succes jongens!!
Ik heb hem ooit van mijn oom gekregen samen met 3 atari's en 2 dozen rotzooi(in mijn ogen dan)
K zal voor de zekerheid nog es op zolder kijken.

Sound Diver van Emagic schijnt er mee om te kunnen gaan.

ff een plaatje:

cyclone.gif

Twee jaar nadat ik hem gekocht heb, zie hierboven, zeg ik 1 ding.. Wow!!!!!!

Waarom dokke als 't ook gratis ken?

Waarom dokke als 't ook gratis ken?

Heeft die aardige Marcel D. vele bloedige uurtjes gestoken in het inscannen van de gehele manual...
Staat die link hier al màààànden op 't forum...
Willen mensen er toch nog een kopen...

:confused:

LET OP! HIER DOWNLOADEN VOOR HELEMAAL NOPPES!
-->> http://www.xs4all.nl/~mdonne/manual/Oberheim Cyclone Manual.pdf <<--

Cyclone manual

Cyclone manual

Mijn excuses om deze oude thread weer op te rakelen. Ik heb een Cyclone op eBay.de weten te bemachtigen. Helaas zit hier een duitse handleiding bij, ik zou er op zich mee uit de voeten kunnen, maar mijn Duits is niet zo heel best, en om nu bij elke vraag een Duitse vriendin te bellen vind ik een beetje omslachtig.

De PDF waarnaar in deze thread ge-linked wordt leverd helaas inmiddels een 404 pagina op.

Heeft iemand een Engelse handleiding? De eerdergenoemde PDF, of wellicht de papieren handleiding om te scannen. In het laatste geval zijn de verzendkosten van de manual heen en terug natuurlijk voor mijn rekening!

PB even naar je emailadres naar me toe?
Heb ik een 3 meg grote PDF voor je.

Shit, sluit net de Cyclone aan, blijkt hij niet te werken. Bij het aanzetten gebeurt oftewel niks, of het lampje naast "Hold to mute" brand continu.

Ik heb hem al opengemaakt, en ik zie dat er een EPROM inzit. Zou het kunnen dat de software op deze EPROM wellicht door de jaren verdwenen is? Als dat het geval is, zou ik van iemand met een werkende Cyclone deze EPROM kunnen kopieeren?

Back