Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Synthesizer11
Ja zo kan je het ook natuurlijk doen, maar dan kan je beter helemaal op je computer werken.
Wat ik bedoel is, 'k heb ooit eens een jomox bassdrum opgenomen op die ES-1, mooi tegen het piekniveau aan enzo. En dan vergelijk je die sample met het origineel en daar blijft dan niet veel meer van over. Om daar dan €350 voor te betalen, vind ik overdreven. Dan koop je gewoon een goeie soundcard en halion bv. en kom je veel beter uit.
Origineel geplaatst door pjeut
Oké, geen sampler, dat was ik even vergeten. Maar de sequencer wordt toch alom geroemd, en het grote verschil met de RS7000 zit 'em toch in de interne sounds?
.
Origineel geplaatst door Chillphil
nee ze zijn op bij feedback, ik wilde de es ook bestellen nl. van de week
. Vind het ook wel erg prettig dat i - als je dikke drums gebruikt - de overige percussie niet wegdrukt. Wat nog wel's met maffe software gebeurd. Origineel geplaatst door Boost303
Nope dat is zeker niet het geval, maar die info is idd in een ander topic te vinden
<- !Origineel geplaatst door Niel
Deciminator is idd een van de vetste dingen<- !
Heb wat software gedownd, met die sample omnummering, werkt perfect !
Weet iemand toevallig waar je goedkoop 64 mb kartjes kan krijgen nog? Hier in Rotterdam zijn ze bijzonder schaars :s
heb je de foto zaken al geprobeerd meen dat foka in rotterdam vaak gebruikte in de aanbieding had