Origineel geplaatst door demian
Ja freddy, je komt een beetje dom en arrogant over zo, terwijl je lekker aan een track bezig was maar zo nodig verkeerd wilt begrijpen wat iemand zegt.
Niet zo snugger van je.
Ik vind de track ook wat rommelig hier en daar en dat zou ik veranderen als het mijn track was, maar ja,
het is jouw track en jij hebt hem gemaakt en jij gaat hem natuurlijk niet veranderen omdat het jouw track is en dat tegen je principes is om hem te veranderen alleen maar omdat iemand anders dat zegt.
De vraag is wel of je dan wat leert van feedback die je krijgt. Denk er nog eens over na zou ik zeggen.
sow hallo wat heb jij op je brood gegeten vanochtend?
dit is toch nog geen reden om zo te gaan reageren of wel soms?
die jongen geeft gewoon een reactie op de feedback die die krijgt en
geeft zijn verdere kijk op de situatie (oftewel verduidelijking omtrend zijn produceren)
ik denk dat dat het emeer een zaak is omtrend smaak verschil ofzo, tuurlijk kunnen
er op of aanmerkingen zijn aan een nummer, en dat mag gezegd worden, maar het lijkt
mij dat het dan ook weer toegestaan is dat fredd-e daar een reactie op geeft voor hetzei
verduidelijking of omdat hij het er in zijn ogen niet mee eens is...
en een artiest is niet vanaf ze eerste keer met muziek maken in aanraking gekomen te zijn
op het niveau dat ze alles in een track kunnen horen zoals romeligheid, alles nog precies in het midden
kwa stereo beeld en dat soort zaken, het oor daarvoor komt met de tijd vanzelf!!!