Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
het bekende ouwe gabbergeluid, van human resource - dominator, ruffneck enzoOrigineel geplaatst door paul
ik hoor de heletijd de term ''hooversound'' voorbij komen... ''what the hell'' is dit?:confused:
kan iemand me misschien iets laten horen...:confused:
bvd
Origineel geplaatst door Kevin
Bijgevoegd geluidsfragment is een ''Hoover'' die dus uit een Alpha Juno komt.
dit geluid komt uit de alpha juno hoorOrigineel geplaatst door paul
thx voor ut posten van ut mp3tje... ik wist niet dat dit geluid, ''hooversound'' genoemd werd.
ik kende ut geluid allang.. ut zit ook in een nummer van de: stunned guys- drummer and the dancer.
igg deze sound wil ik al heel lang hebben... ik denk dat ik de juno 106 gewoon koop... vind ut erg kicken
![]()

Origineel geplaatst door dsil
Heey mensen, alles goed hier?!
Ik ben op zoek naar boemtjak of sainteric, zij zouden weten waar ik mijn juno 106 kan repareren.
Hij kraakt bij elke zesde toets die ik aansla, en soms valt het geluid bij deze zesde toets zelfs helemaal weg.
Ik hoop dat een van jullie weet waar ik mijn juno kan repareren, want anders moet ik gek worden (voor zover dat nog niet is gebeurd!!)
Damn, ik hoop dat jullie wat weten!!!!
je ken melen naar mail me:
thnxz
Origineel geplaatst door paul
kun je met een JP-8000 wel deze hooversound maken? of heeft deze synth weer hele andere caperciteiten dan een Alpha Juno?
...Origineel geplaatst door Alterex
Kan je met de hoover sound tegenwoordig nog wel aankomen? Het is erg achterhaald - ik durf die sound uit mijn mks-50 niet meer te gebruiken...
Of... waarom eigenlijk ook niet... Herleef het verleden - PWM in het heden!
Origineel geplaatst door mikeyd
voor een jp ben je zo E 700 kwijt!
Origineel geplaatst door mikeyd
Mensen die zeggen dat de alpha niet meer bruikbaar is tegenwoordig missen gewoon orginaliteit.
Er zijn nog genoeg recente (hardcore) platen gemaakt met een alpha Juno.
Hier kun je toch ook gewoon nieuwe geluiden mee programmeren! met de editor en pg300.
ik heb zelf ook de jp en de virus, maar die komen echt niet aan dat mooie sublaag van die subosc van de alpha!!
Koop gerust een Alpha juno 1 of 2, staan hier tekoop voor rond de E 200 E 250 en de MKS50 voor ronde de E 150!
voor een jp ben je zo E 700 kwijt!