Origineel geplaatst door bikkel
Dit geldt alleen voor de MKS-50, die wijkt iets af qua mogelijkheden.
Excuses, inderdaad ik had mijn roze-mks-bril weer op

-C-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dit geldt alleen voor de MKS-50, die wijkt iets af qua mogelijkheden.

Dit geldt alleen voor de MKS-50, die wijkt iets af qua mogelijkheden. De MKS-50 kan ook per patch performance parameters vasthouden (soms gewoon irritant trouwens), en de andere 2 alleen globaal. De MKS-50 kan ook in mono mode, dan heb je dezelfde patch op 6 kanalen, voor gitaaraansturing zeg maar, maar je kunt er ook leuke foefjes a la Eurythmics basslines mee maken natuurlijk.

)Origineel geplaatst door Kevin
Dit kan ook gewoon met de Alpha Juno 2 hoor die Chord memory
Juno 106 heeft dit idd niet.
Ben zo gauw ff niet in de gelegenheid maar kan er iemand misschien (die een 106 heeft) ff een ''hardcore'' geluidje postten ??
Of anders die ''Reel to Reel'' bass van ''I like to move it''....
Ik neem aan dat de Hoover (Dominator) al bekend is kan ie in elk geval het verschil horen
(En ik wil zelf ook wel ff die 106 horen)
die preset kun je toch gewoon zelf maken!?Origineel geplaatst door bikkel
De 1 en 2 hebben wel chord memory, maar kunnen niet dezelfde noot daarin stacken, en dat kan de MKS-50 preset wel (NIET WISSEN DUS, KRIJG JE NOOIT MEER TERUG).
'zelfde noot' en 'niet wissen'...Origineel geplaatst door bikkel
De 1 en 2 hebben wel chord memory, maar kunnen niet dezelfde noot daarin stacken, en dat kan de MKS-50 preset wel (NIET WISSEN DUS, KRIJG JE NOOIT MEER TERUG).

Origineel geplaatst door 6 trak
'zelfde noot' en 'niet wissen'...
- ik heb nog nooit een toets nog eens ingedrukt terwijl ik hem nog indrukte... :confused:

- alles wat je kunt wissen kun je ook weer opnieuw maken...![]()
je kan elke noot handmatig invoeren ipv inspelen, zo kun je 6 keer dezelfde noot invoeren en heb je unisonOrigineel geplaatst door 6 trak
- ik heb nog nooit een toets nog eens ingedrukt terwijl ik hem nog indrukte... :confused:

Origineel geplaatst door paul
en heeft de JP-8000 nog iets meer te bieden dan deze 2 synth's, of is dit weer iets heel anders.
of kan ik hiermee iets van een juno nabootsen...

Origineel geplaatst door sander
Een echte juno is toch veel leuker![]()
Origineel geplaatst door Phase
Het is me niet duidelijk of de Aplha juno nu ook 1 osc heeft of meerdere