Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door D-mike-E
Niet helemaal een goed vergelijk. De K-Station is namelijk een gestripte versie (ook qua mogelijkheden) van de KS serie.
Origineel geplaatst door Pim
iik ben nu bezig met sound design voor de Alesis Micron
Origineel geplaatst door virkaz
Wat een crap. De k-station was er eerder, de KS is een doorontwikkelde k-station.
Origineel geplaatst door Timo
oe... dat is interessant, zeg Pim... waar programmeer je de sounds mee?
met een pc editor? Kan (en mag en wil enzo) je daar meer over vertellen?

.
) is de ION misschien toch weer wat aantrekkelijker, maar ja.. geld, ruimte...Origineel geplaatst door Yoozer
...alleen vind ik 't niet zo leuk dat er (volgens Alesis) niet alles alleen met het frontpaneel te doen is.
Origineel geplaatst door Pim
Nou... ik ben nog bij alle parameters geweest. Ik kan het mis hebben, dus stuur Volkert van der G niet op me af, maar ik denk dat Alesis zich hier vergist.
Ik zal het eens vragen.
Pim!
Heeft de Micron dan een extra DSP oid? Of komt er ook een reverb en/of echo voor de ION in een nieuwe OS update?
Pim!
Heeft de Micron dan een extra DSP oid? Of komt er ook een reverb en/of echo voor de ION in een nieuwe OS update?

Ik vroeg ook nog iets anders....
Maaruh, jammer dat Alesis zo weinig los laat over eventuele ION os upgrades

Dit is voor de Ion-isten wel interessant trouwens:4) (...)This is simply to address the request from end-users like yourselves.
Maar goed, het zal nog wel even duren voordat dat zo ver is. De prioriteit ligt voor Alesis natuurlijk bij de release van de Micron.2) (...) Eventually, we plan to integrate the features back into the Ion.