Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

.Origineel geplaatst door conso
Bij de Duitsers is -ie op voorraad inmiddels.
Music Store Koeln € 469 (incl 16%)
Thomann € 511 (incl .19%)
Tja, en wanneer zullen deze prijzen dan weer gaan zakken...?![]()
Origineel geplaatst door d.j.conflict
hmmm,Pim weigert langer elke vorm van communicatie in dit draadje....
) is wel dat er aparte ritme sectie is. Bij gebrek aan outputs zal ik dat niet supervaak gaan gebruiken, maar toch wel geinig. Ik moest wel even zoeken naar de arpegiattor. Dit blijkt onder te zijn gebracht bij het 'pattern' gedeelte (althans, dat was de enige plek waar ik het arp gerelateerde zaken kon horen). Ik zal de manual er nog even op moeten naslaan maar ik hoop wel dat de arps ook extern te gebruiken zijn.Origineel geplaatst door Gerwin
Ben nog steeds heel erg benieuwd naar de mogelijkheden om het apparaatje te gebruiken in een live-optreden.
nomore: Heb je toevallig een kans gezien om stukken in te spelen en deze als pattern op te slaan?
. Er is wel een aparte 'phrase' functie (ik denk dat meer is wat je zoekt). Maar heb die verder niet meer geprobeerd. 
Later meer, maar met die zoetigheid valt het zekers wel mee. Bij de meeste presets staat de compressie/tube emulatie e.d. uit, dat funkt het geheel wel op.