Utrecht SF meeting

spriet2000

Ouwe rot
Misschien leuk eens wat een groep af te spreken! :biertje: Zijn er geinteresseerden, start dan een thread ofzo. Ik ben zelf te weinig online op dit moment.

Wie gaat as vr. btw naar Groove huppeldepup in Tivoli geloof ik.. :confused:

Greets

Re: Utrecht SF meeting

Origineel geplaatst door spriet2000
Misschien leuk eens wat een groep af te spreken! :biertje: Zijn er geinteresseerden, start dan een thread ofzo. Ik

Lijkt me leuk om wat meer Utrechters te leren kennen, Beetje slap ouwe hoeren over gear muziek etc. etc.

Natuurlijk ook voor mensen die Utrecht niet te ver vinden........

8)

Zit weer eens voor een klus in het altijd o zo fijne Utrecht. (Zei de file slet)
Tot eind februari of zo. Maar lijkt me gezellig.
Misschien weer diezelfde plek waar de vorige Utrecht meeting gehouden werd?
Zeg maar even wat.

waar en wanneer?

Tiss een beetje laat voor een meeting of zo (vies woord eigenlijk...:) maar als tip vanavond james ruskin in tivoli,
feestje van solid grooves, is altijd wel dike mik......

Ow, dit draadje even in de smiezen houden... :)

Utrecht... mjah, Kafé België is altijd fijn, kan niet al te veel mensen herbergen denk ik, Florin & Firkin wellicht. Of die tent van Westbroek, al kosten pretcylinders daar 1 euro 90. (jaja, 4,18 in oud geld)

l-rs, the shining.......... top film,

net terug van tivoli, ruskin draaide echt lekker, heel afwisselend, dan weer knallen, weer ff grooven,, lekker

jazz alley, lijkt me beter, veel gezeliger dan henkies place

indicatie van hoeveel mensen...........?????????

mde signing of ,kort maar voldaan

Bij Tolsteeg/Ledig Erf zit het schaakcafe (weet de echte naam even niet meer), gezellige tent. Schaakcafe klinkt vaag, maar ze hebben wel veel lekkere bieren :)

Waarom niet gewoon dezelfde plek waar het de vorige keer ook gehouden werd?
Dat gezeik van welk cafe hebben we toen al gehad, heb ik niet nog een keer zin in eerlijk gezegd.

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=11256

Dus hiero:

http://www.cafedestad.nl/cafedestad/info.htm

En dan nu nog het verschrikkelijke moeilijke moment van de datum kiezen.
Volgende week zal wel moeilijk worden voor de mensen.

Maar 5 of 6 februari zou moeten lukken toch?
En dan ook weer om 20:00 uur?

Vinden jullie dit een goed voorstel?
(zo nee, kom dan aub met een ander voorstel)

Er moet nu gewoon eens 1 bepaald iemand zijn die dit gewoon defenitief gaat regelen.. het enigste wat ik alleenmaar in dit soort threads tegen kom. zijn alleenmaar suggesties, maar nooit een werkelijke degelijke planning en datum...

Back