mpc1000 vs mpc2000xl

Thoraval

Ouwe rot
Ik vraag me af wat jullie ervan denken:

om naast een dj set, turntables of cdspelers een extra sampler te gebruiken welke leent zich dan het beste van de twee? Dus welke van de twee is meer gericht op live dan op studiothuisgebruik? Ik heb niet echt veel ervaring met allebei maar ik hoop dat er wat goeroes hier rondzweven die me kunnen adviseren :)

het is een normale vraag en als je hem niet wil beantwoorden doe dat dan niet en ga niet de thread lopen vervuilen

Origineel geplaatst door Mensch-Maschine
tsjah - je kon erop wachten - zo'n thread

Maar wat wil je weten over de MPC's? Ik kan je wel e.e.a. over de sequencer vertellen van de MPC 2000xl.

-C-

:D

Wat een snobs allemaal.

We kunnen er lang en kort over lullen,, uiteindelijk zal het erop neerkomen dat je de MPC1000 moet kopen,,

deze heeft:
Meer outputs
Meer communicatie met pc
Relatief goedkoop ivgm 2000
Meer fx en eq's

de mpc 1000 is een vette bak.
ik heb er een in mijn bezit en hij is supergoed.
de sequencer is strak.
goeie pads en effecten.

echt een aanrader

1000.. dat usb kabeltje tussen mpc en pc is toch ook wel lekker..

Gebruik astublieft eerst even de zoekfunktie, dan kan dit topic vergeten worden!

Er zijn hier al mega lange topics overgeweest.

Het zijn allebij fijne aparaten met beide hun voor-en nadelen.

De MPC1000 is geen vervanger van de 2000!

wil trouwens echt realtime samplen... misschien kun je dan beter zo'n Twin Pedaal van Boss nemen (loop-station, zijn ook nog wat andere alternatieve vergelijkbare producten in de handel) ... daar kun je stereo loopjes in samplen en dan meteen afspelen... je moet wel goeie timing hebben... maar dan ben je dan weer dj voor lijkt me..

dat ding is eigenlijk voor gitaristen die een aantal lagen willen layeren maar volgens mij kun je hem ook voor deze doeleinden gebruiken...

btw. de MPC1000 is idd een vette bak! Draagbaar!

Back